۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۸۲۱۰۲
عضو خبرگان رهبری:

برخورد با خیانت کاران نسبت به نظام ضروری است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مراغه گفت: برخورد با افراد خائن چه در لباس شخصی و چه در لباس روحانی ضروری است.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در خطبه های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: اختلاف نظر میان مسؤولان امری عادی در هر دولت است، نباید گذاشت دشمنان از این اختلاف نظرها سوء استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان درصدد تفرقه افکنی میان مردم و دولتمردان هستند، گفت: مسؤولان نباید بگذارند دشمنان از اختلاف نظر بین آنان سوء استفاده کرده و به انقلاب ضربه وارد کنند.

امام جمعه مراغه با بیان این که برخورد با افراد خائن چه در لباس شخصی و چه در لباس روحانی ضروری است، اظهار داشت: اختلاف نظر بین مسؤولان و افراد از خیانت کار نسبت به نظام جداست و بایستی با اینگونه افراد برخورد شود.

وی با تاکید بر حفظ وحدت حول محور ولایت فقیه گفت: همه مردم ایران به اصل نظام جمهوری اسلامی معتقد بوده و در اصل آن هیچ اختلاف نظری وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم اخیر اروپا علیه ایران خاطر نشان کرد: این تحریم مضحک نشان داد که غرب هنوز از تحریم های سی ساله آمریکا عبرت نگرفته است.

وی با بیان اینکه تحریم ها عاملی برای خودکفایی ملت ابران بوده است، گفت: تهدید نظامی علیه ایران نیز راه به جایی نخواهد برد، چراکه گزینه مذاکره راه نجات غرب از جهنم پیش روی آنهاست.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به به سالروز صدور فرمان مشروطیت، گفت: نهضت مشروطیت در تاریخ کشور ما مهم می باشد و افراد برجسته ای از جمله شیخ فضل الله نوری در پیروزی این نهضت تلاش زیادی کرده اند./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات