۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۸۲۱۱۰
امام جمعه اندیمشک:

آگاهی و بصیرت شرط اساسی در تقابل با استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک، آگاهی و بصیرت را شرط اساسی در تقابل با استکبار جهانی دانست و گفت: ملت ایران باید در تقابل با استکبار همتی مضاعف داشته باشد.
حجت الاسلام خدامي ، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: دشمن بیش از دو دهه است که با تهدید و جنگ نرم به دنبال گرفتن عفت و ارزش های اخلاقی و ایمان از مردم ما به ویژه جوانان است؛ از این رو باید همواره برای مقابله با او هوشیار باشیم.

امام جمعه اندیمشک افزود: امروز هدف شبکه های تلویزیونی غرب، تخریب ایمان مردم است و میلیون ها جوان را در یک ساعت مشخص بر سفره شکاکیت و آلودگی های نفسانی می نشانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک با بیان این که آنها به دنبال تصویب قطعنامه های مختلف علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بوده اند تصریح کرد: دنیای استکبار و کشورهای غربی حتی خیال خام جنگ سخت را نیز در سر می پرورانند که باید با ایمان راسخ در برابر این خطرات و آسیب ها هوشیارانه ایستادگی کرد.

وی با اشاره به رشادت ملت قهرمان ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: اگر چه امکانات و تجهیزات نظامی کشور ما با آن روزها قابل مقایسه نیست و ایران اسلامی رشدی چشمگیر و خودکفایی هایی بزرگ در تهیه اقلام نظامی و غیر نظامی خود داشته است اما برنامه داشتن برای تقابل با غرب سلطه گر بسیار اهمیت دارد.

استاد حوزه علمیه اندیمشک با یادآوری جنایات آمریکا و اسراییل در عراق، افغانستان و فلسطین خاطرنشان کرد: امروز عدم رعایت کرامت انسانی و پای بندی به حقوق بشر از سوی استکبار موج می زند.

حجت الاسلام خدامی با انتقاد از برخی بی برنامه گی ها در بخش فرهنگ و عدم استفاده و برنامه ریزی بودجه های فرهنگی در کشور گفت: شاید وقت آن رسیده باشد که اداره امور فرهنگی نیز همچون دیگر مسایل، و مطابق اصل 44 قانون اساسی به مردم واگذار شود.

امام جمعه اندیمشک با بیان این که کار فرهنگی ابزاری است که می توان به وسیله آن ایمان مردم را افزایش داد، به مدیران توصیه کرد: با الگوگیری از منش رییس جمهور همانگونه که وی در بخش تخصیص بودجه ها به فرهنگ همتی قابل توجه دارد اجزا دولت و مدیران هم مانند وی عمل کرده و مردم را از مبانی فرهنگی سیراب کنند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک همچنین با اشاره به قرار داشتن روز حقوق بشر و کرامت انسانی در هفته آتی، این روز را سپری پر زرق و برق برای انجام فجایع از سوی نظام استکبار نامید و افزود: رعایت کرامت انسانی و حقوق بشری تنها از راه عمل به آیات قرآن مجید امکان پذیر است./945/پ202/ص

ارسال نظرات