۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۳
کد خبر: ۸۲۱۹۹

دوره‌ فیلم‌نامه نویسی ویژه طلاب در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه بنیاد آسمان، از برگزاری کلاس‌ها و دوره های آموزشی فیلم‌نامه نویسی ویژه طلاب و روحانیان خبر داد.
فيلم
محمدرضا نواب، مدیر مؤسسه بنیاد آسمان،‌ در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ با تشریح فعالیت‌ها،‌ اقدامات و برنامه های این مؤسسه،‌ از برگزاری کلاس های هنری ویژه طلاب و روحانیان خبر داد.

وی ابراز داشت:‌ به همت مؤسسه فرهنگی بنیاد آسمان از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاس های کارگردانی،‌ تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی ویژه طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

نواب تصریح کرد: طلاب و روحانیان علاقه‌مند به کلاس‌های هنری، تهیه کنندگی و فیلم نامه نویسی تا پنجم مهرماه فرصت دارند نسبت به نام‌نویسی در این کلاس ها اقدام کنند.

وی از نام نویسی یکصد نفر در کلاس های هنری مؤسسه بنیاد آسمان خبر داد و ابراز داشت: متقاضیان می توانند جهت نام نویسی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2911877-0251 تماس حاصل کنند.

مدیر مؤسسه بنیاد آسمان ادامه داد: پس از تکمیل کار نام‌‌نویسی طلاب و روحانیان علاقه‌مند به فعالیت های هنری،‌ مراحل گزینش نهای متقاضیان انجام و متناسب با نیازها و استعداد آنها دوره های آموزشی برگزار خواهد شد.

نواب در ادامه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مؤسسه بنیاد آسمان ارائه کرد و گفت: این مؤسسه فرهنگی که از سوی شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم راه‌اندازی شده،‌ تاکنون توانسته است فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و هنری خوبی به جامعه ارائه کند.

وی تولید مستند کیمیای نظر ویژه معرفی شخصیت حضرت آیت الله بهجت(ره) را یکی از کارهای مهم این مؤسسه عنوان و تصریح کرد: این مستند 44دقیقه‌ای که چندی پیش از شبکه یک سیما پخش شد،‌ استقبال‌ اقشار مختلف مردم را به همراه داشت. /924/پ202/س
ارسال نظرات