۰۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۲۲۰۰
به همت طلاب هنرمند؛

انیمیشن شاخه‌های زیتون رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه بنیاد آسمان، از تهیه و تولید انیمیشن شاخه‌های زیتون با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین از سوی این مؤسسه فرهنگی تا یک ماه آینده خبر داد.
انيميشن
محمدرضا نواب، مدیر مؤسسه بنیاد آسمان،‌ در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ از تهیه و تولید انیمیشن شاخه های زیتون، با هدف حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین و محکوم‌کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل خبر داد.

وی با اشاره به اهداف تولید این انیمیشن ابراز داشت:‌ انیمیشن شاخه های زیتون در راستای سیاست های مؤسسه فرهنگی بنیاد آسمان و با هدف حمایت از مردم ستم دیده فلسطین اشغالی تولید خواهد شد.

نواب تصریح کرد: چندی پیش نیز کلیپی با عنوان «پونه های الخلیل» که اولین کار مؤسسه در حمایت از مردم فلسطین به شمار می رفت، تولید شد که استقبال عمومی مردم را به دنبال داشت.

وی با تشریح جزئیات فنی این انیمیشن ابراز داشت: در انیمیشن شاخه‌های زیتون سعی شده است که تکنیک های خاص رئال و انیمیشن به‌کار رود تا برای مخاطبان نیز از جذابیت تصویری و هنری خاصی برخوردار باشد.

مدیر مؤسسه بنیاد آسمان ادامه داد: فیلم‌نامه این انیمشین به همت محسن امامیان و با همکاری عباس سلطانی از طلاب حوزه علمیه قم نوشته شده است.

نواب گفت: کارگردانی انیمیشن شاخه‌های زیتون نیز بر عهده یاسر محدثی، فرزند حجت الاسلام محدثی است و شماری از طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم از جمله حجت الاسلام مجتبی علیزاده نیز در تولید و تهیه این انیمیشن همکاری بسیار خوبی داشته اند.

وی با بیان این‌که فیلم نامه انیمیشن شاخه های زیتون از محتوای پربار بسیار خوبی برخوردار است ابراز داشت: این انیمیشن به دلیل هجم سنگین آن حدود سه برابر ساخت و تولید انیمیشن های معمولی هزینه دربر خواهد داشت و انتظار می رود از کارهای ماندگار انیمیشن باشد.

نواب در خصوص زمان تولید نهایی انیمیشن شاخه‌های زیتون نیز گفت: کاراکترهای این انیمیشن تولید و ساخته شده است و تا یک ماه آینده نیز رونمایی خواهد شد.‌/924/پ202/س
ارسال نظرات