۱۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۸۲۳۳۶

طرح ضیافت اندیشه در تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور، طرح ضیافت اندیشه با حضور مبلغان حوزوی ‌در تبریز برگزار می‌شود.
طرح ضیافت اندیشه در تبریز برگزار می شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام نقدی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز، امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، طرح ملی ضیافت اندیشه دانشجویان دانشگاه های تبریز از سوم تا 26 ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این طرح با حضور مبلغان و روحانیان حوزوی همراه خواهد بود، خاطر‌نشان کرد: تقویت بنیه اعتقادی، ارتقای بینش دینی، اعتلای فضایل و بصیرت شیعی دانشجویان از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

حجت الاسلام نقدی با بیان این‌که مهلت نام‌نویسی از دانشجویان علاقه‌مند به پایان رسیده است، ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه با حضور بیش از سه هزار دانشجو از سراسر دانشگاه‌های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز با اشاره به محتوای کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی این طرح ابراز داشت: این طرح با برگزاری سه جلسه کلاس روزانه در شش موضوع قرآن، نهج البلاغه، جریان‌های فکری و فرهنگی، نظام سیاسی، فمنیسم، مهارت‌های زندگی و جنگ نرم برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که طرح ضیافت اندیشه با استقبال دانشجویان رو به رو می‌شود، ادامه داد: بخش دوم برنامه‌ها نیز پس از اذان مغرب و افطار، شامل برنامه‌های نقد فیلم، فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی است.

حجت الاسلام نقدی افزود: از کل دانشگاه‌های استان 770 نفر از دانشگاه تبریز، 370 نفر از دانشگاه تربیت معلم،450 نفر از دانشگاه آزاد استان، 505 نفر از پیام نور استان، 36 نفر از دانشگاه های غیر انتفاعی و 500 نفر از دانشجویان سایر استان ها در مراکز دانشگاهی استان‌ نام ‌نویسی کرده‌اند که 600 نفر نیز به صورت ذخیره داریم‌./935/پ202/س
ارسال نظرات