۱۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۸۲۴۳۹
مدیر نمایشگاههای داخلی مرکز نور خبر داد؛

مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه قرآن حضوری متفاوت خواهد داشت

خبرگزاری رسا ـ مدیر نمایشگاه‌های داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از حضور متفاوت مرکز نور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.
مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید مرتضی سجادی نژاد، مدیر نمایشگاههای داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: معرفی بیش از 250 نرم افزار در زمینه های مختلف علوم اسلامی و انسانی، معرفی پایگاه های اینترنتی مرکز نور، حضور کارشناسان و متکفلین نرم افزارهای تولیدی مرکز نور و پاسخگویی به سوالات کاربران از جمله برنامه های غرفه های نور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با شعار«قرآن کتاب زندگی» از 17 مردادماهکار خود را با ارایه 9 بخش جدید آغاز خواهد کرد و به مدت یک ماه همه روزه از ساعت 17 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان و روزه داران است تصریح کرد: کارگاه های آموزشی نحوه استفاده از محصولات نور در طول این ایام برای کاربران نور برگزار خواهد شد.

سجادی نژاد به 9 بخش جدید هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن اشاره کرد و گفت: این بخش ها شامل هنرهای نمایشی و تئاتر، عکس، حجاب و عفاف، نوجوان، شعر و ادب، صهیونیسم شناسی، بصیرت قرآنی، فرهنگ و ملل و شب های آفتابی است.

مدیر نمایشگاههای داخلی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی خاطرنشان کرد: تاکنون حضور 25 کشور در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم قطعی شده و بخش پژوهش نیز با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: بخش کتاب و نشر مکتوب با همکاری معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و بخش حوزوی و دانشگاهی نیز با همکاری 60 نهاد دانشگاهی و 50 نهاد حوزوی از جمله مرکز تحقیقات در ایام برگزاری نمایشگاه قرآن فعال خواهند بود.

سجادی نژاد بیان داشت: در مجموع 343 ناشر داخلی و 15 ناشر بین المللی در نمایشگاه امسال کتاب های مرتبط با قرآن و عترت را عرضه می کنند./919/پ203/ع

ارسال نظرات