۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۸۲۶۲۹
آیت الله ممدوحی

مردم باید از فضای معنوی امام زادگان کمال استفاده را ببرند

خبرگزرای رسا ـ آیت الله ممدوحی در حاشیه بازدید از امام زاده یحیی بن زید مشهد گفت: امام زادگان همیشه واسطه خیر بوده و هستند و مردم باید از فضای معنوی امام زادگان کمال استفاده را ببرند.
آيت الله حسن ممدوحي
حجت الاسلام مؤمن زاده، مسؤول فرهنگی امام زاده یحیی بن زید، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: آیت الله ممدوحی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شب گذشته از امام زاده یحیی بن زید، واقع در روستای میامی، بخش رضویه مشهد بازدید و نماز مغرب وعشاء را در این امام زاده اقامه داشت.

مسؤول فرهنگی امام زاده یحیی بن زید با بیان این که هدف از دعوت و حضور علما و بزرگان در این امام زاده، بهره برداری علمی و دینی روستاییان از شخصیت مراجع، علما و روحانیون است، بیان داشت: برنامه های در نظر گرفته شده برای آیت الله ممدوحی سخنرانی در مراسم اختتامیه طرح تابستانی اوقات فراغت، و تبیین فضیلت ها و مباحث ماه رمضان برای مردم روستای میامی و روستاهای اطراف است.

حجت الاسلام مؤمن زاده با اشاره به سخنرانی شب گذشته آیت الله ممدوحی در امام زاده یحیی بن زید، اشاره کرد: آیت الله ممدوحی به اهمیت وجود امام زادگان در سراسر کشور اشاره داشت و گفت «امام زادگان همیشه واسطه خیر بوده و هستند و مردم باید از فضای معنوی امام زادگان کمال استفاده را داشته باشند».

گفتنی است، آیین اختتامیه طرح تابستانی اوقات فراغت بخش فرهنگی امام زاده یحیی بن زید، پانزدهم مرداد ماه، ساعت ده صبح در مکان امام زاده برگزار می شود و از فعالان این طرح تقدیر خواهد شد./968/پ202/ص
ارسال نظرات