۱۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۸۳۱۶۱
امام جمعه آبادان:

صداقت و صراحت ویژگی خبرنگار مومن است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان، دستیابی سریع به اطلاعات، شجاعت، صداقت و صراحت را از ویژگی های بارز خبرنگار مومن ایرانی دانست.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
حجت الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی، امام جمعه آبادن، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در جامعه افزون بر بیان افکار مترقی جامعه به تنویر افکار عمومی می پردازند.

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: در دنیای امروز که از آن به عصر اطلاعات و فن آوری نام می برند، حرفه خبرنگاری یکی از قوی ترین سلاحها است که دشمن در میدان جنگ نرم و مبارزه خود علیه نظام اسلامی نیز آن را به کار گرفته است؛ از این رو خبرنگاران باید از آفات رسانه های مدرن پرهیز کنند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی ادامه داد: نظام اسلامی نیز در این عرصه جنگ نرم نیازمند نیروهایی مومن، متعهد و صاحب فن و فن آوری است که بتوانند با دشمن مبارزه کنند و توطئه های او را خنثی و به مواضع دشمن یورش برند و اهداف نظام اسلامی را در این عرصه محقق سازند.

رییس شورای فرهنگ عمومی آبادان ابراز داشت: دستیابی سریع به اطلاعات، خیر خواهی، صداقت، شجاعت و صراحت را از ویژگی های بارز خبرنگار مومن ایرانی است./945/پ202/ص
ارسال نظرات