۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۸۳۲۰۶
رییس اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان:

انعکاس اخبار با نگاه به ارزش‌های اسلامی اثرگذار‌تر است

خبرگزاری رسا ـ رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان گفت: رسانه‌ای موفق است که حقیقت را مطابق با معیار و ارز‌ش‌های اسلامی و به دور از بازی‌های سیاسی بیان کند.
حجت الاسلام کلاه کج، رييس اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان خوزستان
حجت الاسلام رضا کلاه کج، رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار رسانه را زبانی جهت بیان واقعیت مردمی دانست و اظهار داشت: رسانه‌ای موفق است که حقیقت را مطابق با معیار و ارز‌ش‌های اسلامی و به دور از شیطنت و بازی سیاسی بیان کند.

رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان خاطر نشان کرد: رسانه ای آزاد و ارزشمند است که واقعیت های جامعه را بدون قصد و غرض سیاسی انعکاس دهد که متأسفانه این اتفاق در رسانه های ما کمرگ است و باید تقویت شود.

وی افزود: رسانه نباید تنها انعکاس دهنده اخبار مسؤولان و سیاستمداران باشد بلکه برای توازن در نوع خبر ها باید به سراغ حوزه فعالیت های دینی، نهادهای غیر دولتی و مراکز فرهنگی از جمله مساجد برود.

رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهواز ادامه داد: انعکاس متعادل اخبار می تواند یک شوک فرهنگی به مدیران دولتی وارد کند و آنها را به فعالیت‌های بیشتر وادارد.

حجت الاسلام کلاه کج با اشاره به پوشش فعالیت‌های فرهنگی از سوی خبرگزاری رسا ابراز داشت: خبرگزاری رسا در زمینه اطلاع رسانی فعالیت‌های دینی نسبت به سایر خبرگزاری‌ها خیلی خوب عمل کرده است و حتی روزهای تعطیل هم فعالیت‌های فرهنگی را رصد می‌کند./945/ت302/س

ارسال نظرات