۱۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۸۳۴۱۴
مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی:

نخستین کنگره شهدای روحانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، از برگزاری نخستین کنگره شهدای روحانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: رایزنی های اولیه و کارهای مقدماتی برگزاری این کنگره نیز آغاز شده است.
حجت الاسلام محمود رضا ذکاوت مدير کل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبلغات اسلامي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام محمودرضا ذکاوت، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه دینی، که از سوی این دفتر در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، برنامه ها،‌ فعالیت ها و اقدامات این نهاد حوزوی را تشریح کرد.

وی رونمایی از چند نرم افزار قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود را از جمله برنامه های آینده دفتر تبلیغات اسلامی دانست.

حجت الاسلام ذکاوت، برگزاری کنگره‌ بین‌المللی تجلیل از شخصیت های علمی همچون کنگره علامه بلاغی و علامه شرف الدین را از دیگر اقدامات و برنامه های این دفتر عنوان کرد و از فعالیت 22 پایگاه اینترنتی در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، همچنین از برگزاری نخستین کنگره شهدای روحانی در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: برنامه ریزی و کارهای اولیه و مقدماتی برگزاری این کنگره مهم آغاز شده و رایزنی هایی نیز با آیت‌الله مقتدایی مدیر حوزه‌های علمیه انجام شده است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک روز خبرنگاران، خبررسانی را از مهم ترین نیازهای کنونی جامعه بشری دانست و اظهار داشت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با قلم خود باید جامعه را به سوی کمال و ترقی جهت دهی و هدایت کنند.

حجت الاسلام ذکاوت، خواستار اهتمام بیشتر رسانه و خبرنگاران به انعکاس فعالیت های این نهاد مهم حوزوی به صورت تحلیلی شد و تصریح کرد:بهره گیری از شیوه های تحلیلی و نرم خبر در جذابیت خبر برای مخاطب نیز کارایی بیشتری دارد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات