۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۳۶۲۰
از نیمه ماه رمضان؛

آیت الله نوری همدانی در حرم رضوی سخنرانی می کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، از روز پانزدهم ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه در مسجد گوهرشاد حرم امام رضا(ع) نماز جماعت ظهر و عصر را اقامه و در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی سخنرانی خواهد کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،‌ حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، بنا به دعوت آستان قدس رضوی از نیمه ماه مبارک رمضان به شهر مقدس مشهد سفر خواهد کرد و در حرم امام رضا(ع) برنامه های تبلیغی خواهد داشت.

وحید نجف زاده، مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به برنامه های این مرجع تقلید در سفر تبلیغی پانزده روزه وی در ماه مبارک رمضان به شهر مشهد ابراز داشت:‌ این مرجع تقلید روز پانزدهم ماه مبارک رمضان به شهر مشهد مقدس سفر خواهد کرد و به مدت پانزده روز نیز در این شهر برنامه های تبلیغی خواهد داشت.

وی ابراز داشت: سفر این مرجع تقلید در نیمه ماه مبارک رمضان به مشهد، بنا به دعوت مسؤولان آستان قدس رضوی انجام می شود و حضرت آیت الله نوری همدانی هر روز نماز جماعت ظهر و عصر مسجد گوهرشاد را اقامه خواهد کرد.

نجف زاده یادآور شد:‌ حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین در برخی از روزهای ماه مبارک رمضان در جمع مردم،‌ نمازگزاران و زائران حرم امام رضا(ع) به ایراد سخن خواهد پرداخت.

وی افزود: جزئیات برنامه های حضرت آیت الله نوری همدانی در مشهد مقدس و سخنرانی هایی که این مرجع تقلید در مسجد گوهرشاد خواهد داشت، از سوی آستان قدس رضوی اطلاع رسانی خواهد شد.

مسؤول دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: این مرجع تقلید در طول ماه مبارک رمضان ملاقات هایی نیز با اقشار مختلف مردم خواهد داشت و همچنین برنامه تلویزیونی تفسیر و شرح نهج البلاغه این مرجع تقلید نیز در شب های ماه مبارک رمضان،‌ هر شب حدود ساعت 22:30دقیقه در قالب برنامه ضبط شده، از شکبه اول سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. /924/ت302/ج

ارسال نظرات