۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۸۳۶۲۳
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

دو هزار مبلغ به استان مازندران اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام دو هزار مبلغ به منطق مختلف این استان همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.
اعزام مبلغ
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، درگفت‌و‌‌گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان حدود دو هزار مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف استان اعزام می شوند.

وی با بیان این که از این تعداد مبلغ اعزامی هزار و 465 مبلغ بومی هستند، افزود: این مبلغان شامل 64 روحانی مستقر، 178 روحانی طرح هجرت، و ‌هزار و 123 مبلغ بومی هستند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: افزون بر مبلغان بومی تعداد 345 روحانی و مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی قم، 67 نفر از طرح هجرت قم، 39 نفر از اداره‌ کل اوقاف و امور خیریه قم در ماه مبارک رمضان به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی ادامه داد: همچنین 25 خواهر مبلغ نیز به برخی مناطق مشخص شده استان اعزام شدند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این‌که اعزام مبلغ به مناسبت‌های مختلف از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران بر اساس در‌خواست مردمی و نیاز سنجی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه میزان اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان به نسبت سال گذشته از رشد مناسبی برخوردار بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران برپایی نماز جماعت، پاسخ‌گویی به سؤ‌الات دینی، برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی و اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی را بخشی از مهم‌ترین وظایف مبلغان اعزامی عنوان کرد و گفت: نظارت بر فعالیت‌های مبلغان اعزامی در دستور کار این اداره کل قرار دارد./950/پ202/س
ارسال نظرات