۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۸۳۶۲۷

دوره آموزشی تبلیغ در اردبیل برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان، دومین دوره تبلیغ و مربی‌گری دینی در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل برگزار می‌شود.
کلاس درس
سعید سعادتی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان، دومین دوره تخصصی تبلیغ و مربیگری دینی ویژه مربیان و روحانیان این مراکز فرهنگی برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی با هدف تربیت مربیان متخصص و توانمند در حوزه دینی و ارتقای سطح آگاهی‌های مدیران مسؤول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

سعادتی در ادامه از برگزاری مسابقه چهل حدیث در سطح کانون‌های مساجد اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری مراسم اختتامیه طرح قرآنی 1444، برپایی محافل انس با قرآن و اجرای طرح سی شب سی مسجد، اجرای طرح گردشگری قرآنی و همایش زندگی قرآنی و برگزاری مسابقه چهل چراغ از دیگر برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان در کانون‌های مساجد است.

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح سفره های آسمانی در 72 مسجد استان اردبیل ا‌ظهار داشت: در کنار این برنامه جلسات تفسیر آیات قرآن و روخوانی آن در مساجد استان اردبیل به همت کانون فرهنگی و هنری مساجد برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که اختتامیه طرح قرآنی 1444 همزمان با میلاد امام حسن مجتبی‌(ع) برگزار می‌شود، گفت: در سالجاری بیش از یک میلیارد و ششصدمیلیون ریال برای تجهیز کانون‌های مساجد استان اردبیل اختصاص یافته است./935/پ202/س
ارسال نظرات