۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۸۳۷۲۶
آیت الله موسوی جزایری:

دانشجویان برای مقابله با جنگ نرم، مجهز به علم روز شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: ضرورت زمان ایجاب می‌کند که دانشجویان به علم روز مجهز و در حیطه مسائل دینی استدلال داشته باشند.
آيت الله موسوي جزايري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی ‌جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان شب گذشته در آیین افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه استان اظهار داشت: امروزه با توجه به این که از طریق اینترنت و شبکه‌های ماهواره‌ای انواع نظریه‌پردازی‌ها صورت می‌گیرد ضرورت دارد که دانشجویان به علم روز مجهز شوند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان این که دانشجویان، برای مقابله با توطئه های دشمنان اسلام و نظام، باید مجهز به علم روز شوند اظهار داشت: مسلمانی که به دنبال تحصیل علم نرود به تکلیف دینی خود عمل نکرده‌است.

آیت‌الله موسوی جزایری با بیان این که خداوند می‌خواهد مسلمان با دلیل و اجتهاد مسلمان باشد نه به صورت تقلیدی و کورکورانه، افزود: در مقابل مکتب‌های انحرافی که انسان را به جهالت دعوت می‌کنند و بحث را حرام می‌شمارند، اسلام، تحقیق و بحث را واجب می‌داند و در قرآن کریم نیز بر کسب علم تأکید می‌شود.

وی با بیان این که انواع شبهات از شبکه‌های ماهواره‌ای مختلف گسترش پیدا می‌کند، تصریح کرد: این شبکه‌ها با تلاش شبانه‌روزی سعی در دلسرد کردن مؤمنان و تضعیف اسلام دارند که امیدواریم با اجرای این طرح دانشجویان در مقابل این شبهات مجهز شوند./945/پ203/ص

ارسال نظرات