۲۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۸۳۹۲۴

مسابقه علمی نور ولایت در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسابقه علمی نور ولایت به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی فقه قم برگزار می‌شود.
مقاله نويسي


حجت‌الاسلام محسن عمیق، مدیر امور پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری مسابقه علمی نور ولایت به همت معاونت پژوهش ویژه طلاب مجتمع آموزش عالی فقه قم و به صورت ارائه مقاله خبر داد.

وی افزود: طلاب مجتمع می‌توانند مقالات خود را با موضوع اصلی نقش انتظار در اصلاح جامعه با بررسی رویکردهای عفاف و حجاب، وجدان کاری، مدیریت، اصلاح الگوی مصرف، همت و کار مضاعف ارائه کنند.

حجت‌الاسلام عمیق در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این مسابقه علمی، رویکرد اصلی این‌گونه مسابقات را علمی پژوهشی بودن با کنکاش و تحقیق در مسائل اجتماعی روز جامعه معرفی کرد.

وی با بیان این‌که مقالات باید حاوی مطالبی نو و کاربردی، حداقل در 10 و حداکثر 30 صفحه تایپ شده ارائه شود، گفت: مهلت ارسال مقالات تا 15 مهرماه سالجاری می‌باشد.

مدیر امور پژوهشی مجتمع آموزش عالی فقه، تقدیرنامه و کمک هزینه سفر حج عمره و
تقدیرنامه و سکه تمام بهار آزادی را از جوایز این مسابقه برشمرد و اظهار داشت: به تمامی مقالاتی که حدنصاب امتیاز را کسب نمایند، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از استاد مشاور می‌توانند به واحد مسابقات علمی مجتمع آموزش عالی فقه ـ اتاق 205 مراجعه کنند. /920/پ202/ص

ارسال نظرات