۲۶ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۴۰۱۸
نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه:

حوزویان و دانشگاهیان ‌پیشگامان باز تولید اندیشه‌های بنیادی نظام هستند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه گفت: دانشگاهیان و حوزویان پیش قراولان باز تولید اندیشه های بنیادی در جامعه کنونی ایران اسلامی هستند.
حوزویان و دانشگاهیان ‌پیشگامان باز تولید اندیشه‌های بنیادی نظام هستند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه، روز گذشته در جمع دانشجویان شرکت کننده طرح ضیافت اندیشه اظهار داشت: با اجرای این طرح به دنبال تأمین زیرساخت‌های فکری و مدیریتی لازم برای ده سال آینده انقلاب هستیم.

وی افزود: این طرح با داشتن تعداد افراد لشکر محمد رسول الله(ص) در راستای تامین این زیرساخت‌ها و استمرار و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر دین و ولایت فقیه است، برنامه‌ریزی شده و در حال اجرا است.

حجت الاسلام اسم حسینی با بیان این‌که طرح ضیافت اندیشه به دنبال بازتولید اندیشه‌های بنیادی نظام است، تصریح کرد: استحکام و استمرار هر نظامی سیاسی نیازمند باز تولید اندیشه‌های بنیادی در چارچوب فکری، معرفتی و مباحث انسان شناختی آن نظام سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

این مقام مسؤول ادامه داد: این باز تولید در همه سیستم های حکومتی غرب و شرق به عنوان زیر ساخت آن نظام به شمار می آید که در صورت مخدوش شدن دیگر دوامی برای آن نظام باقی نخواهد ماند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه دانشگاهیان و حوزویان را پیش قراولان بازتولید اندیشه های بنیادی در جامعه کنونی ایران اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: عدم حفظ پویایی، سرزندگی، توسعه و رشد ایران اسلامی ما را در صحنه های بین المللی حذف خواهد کرد؛ بنابراین نیازمند ورود این قشر پیشرو در تأمین زیرساخ‌تها برای تضمین آینده انقلاب هستیم.

وی عمر سی ساله نظام را مرهون خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس دانست و اعلام کرد: اگر به برکت خون شهدا نبود تاکنون دشمنان اسلام و انقلاب ما را در عرصه های بزرگ بین المللی و منطقه ای حذف کرده بودند.

حجت الاسلام اسم حسینی با اشاره به برنامه‌های مختلف آموزشی، تربیتی و ورزشی برای دانشجویان شرکت‌کننده در این طرح گفت: اصول کار در این طرح مبتنی بر مشارکت جمعی دانشجویان جهت ایجاد آمادگی در آنها برای مسؤولیت‌پذیری در نظام مدیریتی آینده نظام است./936/پ202/س
ارسال نظرات