۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۲۱۰

دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران گشایش یافت

خبرگزاری رسا ـ دهمین نمایشگاه قرآن و عترت با پنج هزار عنوان کتاب و بیش از دو هزار عنوان نرم افزار، امروز در ساری گشایش یافت.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، امروز در حاشیه گشایش این نمایشگاه به خبرنگاران با بیان این‌که دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران با حضور 36 غرفه از استان های مازندران، گیلان، قم، مشهد، اصفهان و تهران آغاز به کار کرده است، گفت:  در این نمایشگاه پنج هزار عنوان کتاب و بیش از دو هزار عنوان نرم افزار به معرض نمایش عموم گذاشته شده است.

وی همچنین از ارائه جدید ترین اثر حضرت آیت الله جوادی آملی در این نمایشگاه خبر داد و بیان داشت: جلد بیستم تسنیم که شامل آیات 82 تا 126 سوده نسا است در نمایشگاه به معرض دید عموم علاقه مندان گذاشته شده است.

حجت الاسلام ابراهیمی خاطرنشان کرد: انسان از آغاز تا انجام، همتایی قرآن و اهل بیت(ع) دو مجموعه تازه منتشر شده از آیت الله جوادی آملی بوده که در دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران ارائه شده است.

وی همچنین از برگزاری همایش مؤسسات قرآنی در چهارم شهریور‌ماه خبر داد و اظهار داشت: این همایش از برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت است.

مدیر کل ارشاد مازندران ادامه داد: حداقل بیست درصد تخفیف در فروش کتاب و نرم افزار از مزیت های دهمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران است.

گفتنی است، دهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان مازندران از 28 مردادماه به مدت ده روز در سالن مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از 10‌ تا 23 ‌آماده بازدید علاقه‌مندان قرآنی است./950/پ202/س
ارسال نظرات