۲۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۸۴۲۴۸
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

قرآن و آموزه‌های دینی سدی آهنین در برابر حربه‌‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران قرآن و آموزه های دینی را پاسخگوی حربه‌های دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز تنها راه سعادت و تعالی بشر تمسک‌جستن به معارف کلام الهی است.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سیف الله سهرابی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در حاشیه گشایش دهمین نمایشگاه قرآن و عترت در ساری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، قرآن و آموزه‌های دینی را پاسخ‌گوی حربه‌های دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز تنها راه سعادت و تعالی بشر تمسک یافتن به معارف کلام الهی است.

وی با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی پس از شکست‌های متعدد در تهاجم سخت‌افزاری امروز به تهاجم نرم‌افزاری روی آورده‌اند، افزود: بهترین راه مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان نظام اسلامی فراگیری مناسب معارف قرآن است.

حجت الاسلام سهرابی در ادامه گفت: اگر امروز جوانان و نوجوانان با قرآن همراه باشند قرآن برای دنیا و آخرتش کافی است و اگر دشمنان هر چه قدر بخواهند در مقابل قرآن بایستند قرآن می تواند همه هجوم‌های نرم و سخت دشمنان را خنثی کند و از بین ببرد.

وی جدایی جوانان ایرانی از مفاهیم قرآنی را از اهداف شوم دشمنان نظام اسلامی دانست و گفت: امروز سوق دادن نوجوانان و جوانان به فعالیت‌های قرآنی یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: اگر به منویات قرآن مجید و آموزه های دینی توجه ویژه کنیم جامعه از مسیر اسلامی خود جدا نخواهد شد.

حجت الاسلام سهرابی با اشاره به جایگاه و عظمت قرآن کریم افزود: اگر مفاهیم قرآن کریم در جامعه پیاده شود همه مشکلات و گرفتاری‌های جامعه مرتفع خواهد شد و امروز راه حل سعادت بشر تمسک یافتن به معارف قرآنی است.

وی با بیان این که قرآن کریم ظاهر و بانی دارد که ظاهر قرآن را باید یاد گرفت و در زمینه تلاوت و قرائت تخصص پیدا کرد، ادامه داد: برای شنیدن کلام وحی الهی باید نشست‌های انس با قرآن برگزار شود و این مقدمه‌ای برای نهادینه شدن مفاهیم قرآن کریم است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران  کیفیت نمایشگاه قرآن و عترت استان را مطلوب توصیف کرد و اظهار داشت: این نمایشگاه اوقات فراغت جوانان را در ایام ماه مبارک رمضان به شکل شایسته ای پر می کند./950/پ202/س
ارسال نظرات