۲۹ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۸۴۲۶۷
عضو خبرگان رهبری:

رهبری محور وحدت ملی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان گفت:‌ رهنمودهای رهبری درباره حفظ وحدت ملی برای همه‌ گروه‌ها و شخصیت‌ها فصل الخطاب ‌است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، در خطبه های عبادی و سیاسی، امروز نماز جمعه این شهرستان، حفظ وحدت و همدلی را مهم‌ترین عامل برون رفت از بسیاری بحران‌ها دانست و گفت: وحدت و یکارچگی در نباید با کوته بینی برخی افراد خدشه دار شود.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگزاران نظام اسلامی پیرامون وحدت و همدلی در کشور اشاره کرد و افزود: آن رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیرامون حفظ وحدت ملی برای همه گروه‌ها و شخصیت فصل الخطاب بوده و عمل به آن یک فرضیه است.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: همه ما باید با وحدت ملی در برابر زیاده خواهی آمریکا و استکبار ایستادگی کرده و زمینه ظهور امام زمان‌(عج) را در جامعه اسلامی فراهم کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که همه شخصیت‌ها و گروه‌ها باید مقام معظم رهبری را محور وحدت خود قرار دهند، تصریح کرد: نباید با تحت تأثیر قرار گرفتن سخنان عده ای معلوم الحال و گوش فرا دادن به سخنان برخی عالمان قلابی و کارشناسان تقلبی، اسلام و انقلاب را زیر سؤال ببریم.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید و کارشناسی بسیاری از خبرگان به این جایگاه رسیده است، تأکید کرد: نباید برخی مسائل سبب شود این انقلاب شکوهمند از جایگاه خود افول کند.

وی خدشه‌دار شدن وحدت ملی را سبب آسیب دیدن نظام اسلامی دانست و بیان داشت: باید در این خصوص با اطاعت محض از ولی فقیه از آنانی که طلبکار انقلاب هستند، خودداری کنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنانش با اشاره به این که دشمنان با حالتی مرموزانه و خطرناک در حال رخنه کردن به اعتقادات دینی و مذهبی ما هستند، گفت: قرار دادن مذهب علیه مذهب استراتژی شوم امروز دشمنان نظام اسلامی است که همه قومیت‌ها باید نسبت به این توطئه‌های شوم دشمنان اسلام هوشیار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری تأکید کرد: همه ما به ویژه مسؤولان مراقب باشند که دشمن در کمین است تا از فرصت های مختلف برای ضربه به نظام و انقلاب و ولی فقیه استفاده کند.

وی در ادامه به اظهارات مقامات آمریکایی و ایادی آنها که جمهوری اسلامی ایران را کشوری مستبد معرفی می‌کنند، خاطر‌نشان کرد: مردم بازی‌های استبداد آمریکا و ایادی هم فکرش را فهمیدند چرا که اگر آنان در پی سرکوب استبداد بودند چگونه اکنون با عربستان، بحرین، قطر و بسیاری از کشورهای دیگر که معدن استبداد هستند ارتباط دارند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری افزود: آنان با بیان این سخنان گزاف در پی بردگی خاورمیانه هستند و بسیاری از این حرف و حدیث ها از سال 35 تاکنون در پی این مسأله در ایران بودند و اگر مرجعیت دینی در سال 57 این انقلاب را به پیروزی نمی رساند اکنون وضعیت ما همان بردگی آمریکا بود.

امام جمعه بهشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مناسبت‌های این هفته اظهار داشت: روز بزرگداشت بوعلی سینا و روز پزشک باید مورد توجه قرار گیرد و پزشکان ما بیش از پیش به فکر سلامت مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با گرامی‌داشت هفته دولت نیز تصریح کرد: هفته دولت هفته انعکاس عملکردهای مسؤولان است که باید به‌درستی تبیین شود و خدمت صادقانه باید در دستور کار همه ما قرار گیرد.

امام جمعه بهشهر در پایان با سفارش به تقوا گفت: هر کس تقوای الهی پیشه کند فرق بین حق و باطل را تشخیص خواهد داد و سعادتمند خواهد شد./950/پ201/س
ارسال نظرات