۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۴۶۵۳

همایش آشنایی با ابعاد جنگ نرم در مراغه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با ماه مبارک رمضان همایش آشنایی با ابعاد جنگ نرم در سپاه ناحیه مراغه برگزار شد.
جنگ نرم
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، منصور صادقی‌اصل، فرماندار مراغه در همایش جنگ نرم نیروهای مسلح که با حضور روحانیان عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و فرماندهان نظامی و انتظامی و سپاه شهرستان‌های مراغه، بناب، عجبشیر، ملکان و میاندوآب همراه بود، اظهار داشت: افزایش روز افزون مسلمانان که موجب بیداری مردم ستمدیده است منافع آمریکا و برخی کشورهای استکباری را در جهان به را خطر اندخته است.

وی انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین جهش برای بیداری مسلمانان اعلام کرد و اظهار داشت: ابرقدرت‌ها در میان کشورهای اسلامی بیشتر از هر چیز از توسعه و پیشرفت در ایران اسلامی می‌ترسند؛ از این روبرای ضربه زدن ایران اسلامی به هر کاری دست می‌زنند.

صادقی‌اصل بر افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی در بین نیروهای مسلح تأکید کرد و گفت: دشمن برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران از هر راهی وارد شده است؛ از این رو نیروهای مسلح ما هر چقدر با علم بصیرت و دشمن شناسی بیشتر آشنا باشند در شناخت توطئه‌ها بیشتر موفق خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این مراسم با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهیدای دفاع مقدس از قدرتمندترین کشورهای دنیاست، افزود: دشمنان این نظام که از راه نظامی نتوانسته‌اند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند به دنبال تهاجم فرهنگی و راه‌های به انحراف کشاندن جوانان هستند.

پرویز علیپور افزود: مردم ایران یک بار در هشت سال جنگ تحمیلی، شکست‌ناپذیری خود را به دشمن ثابت کرده‌اند و امتحان دوباره این مردم کاری غیرمعقول است.

وی ایران اسلامی را در زمان حاضر قدرتمندتر از همیشه توصیف کرد و افزود: هشت سال دفاع مقدس، ایران اسلامی را به یک کشور قدرتمند در دنیا تبدیل کرده است.

علیپور در پایان بر افزایش آگاهی های عمومی، نظامی و بصیرت در بین نیروهای مسلح تأکید کرد./935/د102/س
ارسال نظرات