۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۸۴۸۹۰

محصولات نور در نمایشگاه قرآن بر روی هارد و فلش عرضه شد

خبرگزاری رسا ـ‌ همزمان با برپایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای نخستین بار محصولات نور بر روی هارد دیسک و فلش عرضه شد.
مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي ، نور


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از نورسافت، سید مهدی هاشمی، مدیر امور کاربران مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی با اعلام این که همزمان با برپایی هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای نخستین بار محصولات نور بر روی هارد دیسک و فلش عرضه شد، افزود: این اقدام در راستای توسعه روش های ارائه محصولات نور است.

وی در ادامه افزود: ارائه محصولات بر روی سی دی، دی وی دی، فروش اینترنتی و دانلود محصولات و همچنین هارد و فلش از شیوه های عرضه محصولات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی است.

وی با اشاره به مزیت استفاده کاربران از هارد دیسک و فلش اظهار داشت: از جمله مزیت هایی که این روش فعال شدن کلیه نرم افزار ها به صورت پورتابل ( قابل حمل) است.

هاشمی ادامه داد: این سیستم عرضه هم اکنون علاوه بر نمایشگاه دائمی محصولات نور واقع در شهر مقدس قم در غرفه های مرکز تحقیقات واقع در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم واقع در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با تخفیف ویژه طلاب و دانشجویان ارائه می‌شود./919/د102/ع

ارسال نظرات