۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۸۵۰۱۴

ایستگاه بلوتوث مذهبی در نمایشگاه قرآن اهواز راه‌اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ ایستگاه دریافت بلوتوث مذهبی از سوی مؤسسه قرآنی اهل‌بیت(ع‌) اهواز در نمایشگاه قرآن کریم این شهرستان راه‌اندازی شد.
بلوتوث
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مریم عباسی، مدیر اجرایی مؤسسه اهل‌بیت(ع) شعبه اهواز، در حاشیه نمایشگاه قرآن کریم در جمع خبرنگاران، از راه اندازی ایستگاه بلوتوث مذهبی و قرآنی اظهار داشت: تولید محتوای سالم دینی و مذهبی برای انتشار در فضای رسانه‌ای برای کاربران تلفن همراه در چند روز فعالیت نمایشگاه قرآن کریم با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

وی هدف از راه اندازی ایستگاه بلوتوث مذهبی را ارتقای سطح موضوعات دینی، قرآنی و اخلاقی در میان بازدید کنندگان نمایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: سوره‌های مختلف قرآن، قصه‌های کوتاه قرآنی، مناجات‌های رمضان و زیارت‌های ائمه (ع) با کیفیت بسیار بالا برای بازدیدکنندگان در سنین مختلف از طریق بلوتوث ارسال می‌شود.

عباسی با بیان این که طرح ختم صلوات و ختم قرآن را می توان از دیگر فعالیت های این غرفه نام برد، گفت: علاقه مندان می توانند در روزهای فعالیت‌ نمایشگاه در این طرح نام‌نویسی کرده و به جمع میلیونی ثبت‌نام شدگان بپیوندند.

مدیر اجرایی مؤسسه اهل بیت (ع) اهواز در بخش دیگری از سخنان خود، نام‌نویسی دوره‌های مختلف قرآنی، آزمون‌های کشوری مفاهیم و حفظ، انجام مشاوره قرآنی با هدف آشنایی افراد با رشته‌های علوم قرآنی و با حضور کارشناسان قرآنی را از دیگر فعالیت‌های این مؤسسه دانست./945/پ202/س

ارسال نظرات