۰۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۸۵۰۴۲
فرمانده قرارگاه قدس سپاه:

تروریست‌ها منتظر ضربات سخت نظام و مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: امنیت پایدار در منطقه سیستان و بلوچستان به نفع خود مردم است و کسانی که برخی افراد نادان را فریب می دهند تا دست به جنایات تروریستی بزنند، منتظر ضربات سخت مردم و نظام باشند .
سردار قدرت الله منصوري، فرمانده قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور،
به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، سردار سرتیپ قدرت الله منصوری، فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گردهمایی سالانه سران، معتمدان و ریش سفیدان قبایل و طوایف استان که در مهمانسرای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد، اظهار داشت: مردم، سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی برای پیشرفت و ایجاد امنیت پایدار در استان تلاش کنند .

وی، گفت: مجموعه نیروهای سپاه و قرارگاه قدس با همکاری مردم و معتمدان طوایف برای ایجاد امنیت پایدار و رشد و توسعه سیستان وبلوچستان محکم و استوار ایستاده اند .

سردار منصوری، بیان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب که با پیروزی انقلاب اسلامی منافع خود را در کشور عزیزمان از دست داده اند با ایجاد تفرقه و اختلاف در بین ملت ایران و با پشتیبانی از گروهک ها و انجام جنایات تروریستی و اعمال مذبوحانه در پی ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند .

وی، افزود: اما مردم منطقه و بخصوص سران طوایف و معتمدان با آگاه سازی و بصیرت و پیروی از مقام معظم رهبری وحدت همیشگی خود را حفظ کرده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده اند.

فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: امنیت پایدار در منطقه به نفع خود مردم است و کسانی که برخی افراد نادان را فریب می دهند تا دست به جنایات تروریستی بزنند منتظر ضربات سخت مردم و نظام باشند ./940/پ202/ص
ارسال نظرات