۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۸۵۴۳۲

همایش زخم زیتون در مراغه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش علمی و تخصصی زخم زیتون به مناسبت روز جهانی قدس در شهر مراغه برگزار شد.
 روز قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه، نخستین همایش علمی و تخصصی زخم زیتون با همکاری سپاه ناحیه و پایگاه مقاومت بسیج قدس مراغه روز گذشته در دو نوبت صبح به صورت کارگاه آموزشی و عصر در قالب همایش علمی تخصصی در تالارهای بهشتی و سرباز این شهرستان برگزار شد.

این همایش به منظور بصیرت افزایی عمومی در خصوص اهمیت روز جهانی قدس و مساله فلسطین و احیای آرمان های رهایی قدس شریف با توجه به فرموده معمار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا برگزار شد.

اعتلای فرهنگ حمایت مردمی از مقاومت و انتقاضه مردم مظلوم فلسطین، ترویج منویات و مواضع اوصولی امام راحل و رهبر معظم انقلاب در خصوص قدس شریف و عمق بخشی و تقویت روحیه مبارزه با صهیونیسم جهانی و استکبار ستیزی در مخاطبان از دیگر اهداف این همایش اعلام شده است.

منصور صادقی اصل، فرماندار ویژه مراغه در این همایش اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها کشوری است که توانسته در برابر تمامی دولت ها و نظام های استکباری ایستادگی و جهانیان را با این فرهنگ آشنا کند.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با سر دادن شعارهای مرگ بر اسراییل و آمریکا توانست در سه دهه گذشته نه تنها روحیه انقلابی را در دل افکار مردم طنین انداز کند، بلکه توانست مردم فلسطین اشغالی را در رسیدن به آرمان بزرگ آزادی و باز پس گرفتن سرزمین خود از دست اشغالگران بیش از گذشته مصمم تر کند.

صادقی اصل با اشاره به این که احیای حق فلسطین اشغالی توسط مسلمانان جهان احیای ارزش های ناب دین مبین اسلام است، گفت: اکنون روحیه مبارزه با استکبار که توسط انقلاب اسلامی ایران در باورهای جهانیان رشد کرده و منجر شده که اسراییل غاصب برای غلبه بر ترس خود از دیوارهای ده متری استفاده کند.

فرماندار ویژه مراغه حمایت از مظلومان عالم و مردم فلسطین را آرمان انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ایران اسلامی با این روحیه انقلابی در عرصه دیپلماسی سیاسی و نظامی مایه امید و آرام مردم آزادیخواه جهان است.

گفتنی است، این همایش با سخنرانی های تحلیلی و تخصصی در مورد مساله فلسطین و انتفاضه همراه بود./935/پ202/س
ارسال نظرات