۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۸۵۴۶۰
مسؤول ستاد نماز جمعه اندیمشک:

تفکر ناب امام راحل آینده رژیم صهیونیستی را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد نماز جمعه اندیمشک با تأکید بر ضرورت حضور گسترده مسلمانان جهان در راهپیمایی های روز قدس گفت: این حضور گسترده مهر باطلی بر اجلاس واشنگتن است.
راهپيمايي روز قدس
حجت الاسلام فائز قلاوند، مسؤول ستاد نماز جمعه اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز اظهار داشت: همگان باید به این باور برسند که تنها راه آزادی قدس شریف مقاومت است و برگزاری اجلاسیه هایی مانند واشنگتن با همکاری برخی سران خائن عرب نه تنها هیچ نتیجه ای در پی نخواهد داشت، بلکه خشم و انزجار مسلمانان جهان را از منش آن خائنان بیش از پیش خواهد کرد.

مسؤول ستاد نماز جمعه اندیمشک در ادامه با اشاره به نامگذاری تاریخی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، ابراز داشت: این نام گذاری در زمانی صورت گرفت که اعراب در تقابل با اسرائیل متحمل شکست حقارت باری شده بودند که این تصمیم امام راحل منجر به شکل گیری انتفاضه هایی در سرزمین های اشغالی و لبنان شد و پیروزی های بزرگی مانند جنگ 33 روزه را به دنبال داشت.

وی تصریح کرد: اگر امروز رژیم غاصب اسرائیل دیگر جایی برای تفکر نیل تا فرات خود نمی بیند به سبب تأثیر اندیشه های ناب امام خمینی(ره) است و امروز باور مسلمانان جهان به نابودی رژیم صهیونیستی است.

حجت الاسلام قلاوند، همچنین با ابراز امیدواری نسبت به حضور گسترده ملت فهیم و استکبار ستیز ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس گفت: متأسفانه آنچه در راهپیمایی های روز قدس سال گذشته از سوی فتنه گران به وقوع پیوست، روزنه های امید را برای استعمارگران و صهیونیست ها گشود؛ از این رو باید با حضور چشمگیر مردم در روز جهانی قدس، این امیدواری به یأس و سرخوردگی تبدیل شود./945/پ202/س
ارسال نظرات