۱۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۵۴۹۵

تشکیل ستاد جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان پاکستان

خرگزاری رسا ـ در پی انتشار پیام مقام معظم رهبری درباره کمک به آسیب دیدگان سیل پاکستان، ستاد جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان، در مازندران تشکیل شد.
سيل پاکستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، درپی انتشار پیام مهم مقام معظم رهبری، ستاد یاری و جمع آوری کمک های مردمی به مسلمانان پاکستانی حادثه‌دیده از سیل به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استانداری در مازندران تشکیل شد.

هادی ابراهیمی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران، با اعلام این خبر به خبرنگار رسا گفت: حضرت آیت الله خامنه ای در پیام خودشان به ملت های مسلمان در سراسر جهان، با اشاره به فاجعه عظیم سیل در پاکستان و ابعاد گسترده خسارت ها و نیاز میلیون ها مسلمان پاکستانی بر کمک فوری به این مصیبت زدگان، تأکید فرمودند که لازم است در ایران که در زمینه کمک به همنوعان خود در دنیا زبانزد است، بازهم پیش قدم یاری رسانی به نیازمندان دراین حادثه باشد.

وی افزود: براساس خواسته رهبر معظم انقلاب باید در این موقعیت خطیر، براساس اخوت اسلامی به وظیفه خودمان عمل کنیم و به یاری این برادران و خواهران مصیبت زده بشتابیم.

ابراهیمی افزود: مدیران ستادی استانداری، کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر، سرپرستان بانک ها و بیمه ها، سپاه کربلا، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی و مسؤولان نهادها و دستگاه های مرتبط عضو این ستاد هستند.

رییس ستاد ستاد یاری و جمع آوری کمک های مردمی به مسلمانان پاکستان در مازندران افزود: در همه شهرستان ها، فرمانداران مسؤولیت تشکیل این ستاد را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: چگونگی جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی از طریق رسانه های گروهی به اطلاع مردم شریف استان خواهد رسید./950/پ202/س
ارسال نظرات