۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۲
کد خبر: ۸۵۵۸۹
آیت الله نور مفیدی:

اندیشه ضد صهیونیستی امام خمینی نقشه سازش با دشمنان را خنثی می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که موضوع فلسطین تنها مربوط به منطقه نیست بلکه یک مسأله کاملاً جهانی است، گفت: طرح نامگذاری روز قدس از سوی امام(ره) همواره طرح سازش آمریکایی ها را نابود می کند.
نماينده ولي فقيه در گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان باقدردانی از ملت ایران به دلیل حضور کم نظیر خود در راهپیمایی امروز گفت: مسأله فلسطین یکی از محورهای انقلاب و امام(ره) است.

وی با بیان این‌که موضوع فلسطین تنها مربوط به منطقه نیست بلکه یک مسأله کاملاً جهانی است، افزود: طرح نامگذاری روز قدس از سوی امام(ره) را می توان یک الهام الهی دانست همواره  طرح سازش آمریکایی ها را نابود می کند.

امام جمعه گرگان با بیان این‌که بیش از سی سال است که مسأله صلح و سازش در خاورمیانه مطرح شده و دشمنان با طرح این مسأله، به دنبال اتحاد نبودند، بلکه به دنبال طرح نیل تا فرات هستند، تصریح کرد:  مسأله صلح در زمان انور سادات مطرح شد که در طول این مدت با فراز و نشیب های بسیاری همراه بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که با ارائه این طرح جنایات رژیم غاصب صهیونیست، نه تنها کم نشد، بلکه شدت این جنایات بیشتر از گذشته شده است، ادامه داد: بطوری که یک کاروان امدادرسانی دریائی را که تنها برای امداد رسانی می خواستند به غزه برسند را کشتند.

آیت الله نور مفیدی خاطرنشان کرد: فلسفه اصلی مسأله سازش در واقع به رسمیت شناخته شدن رژیم صهیونیستی است، وگر نه اسرائیلی ها در یکجا متوقف نمی شوند.

وی در ادامه سخنانش با بیان این‌که امام راحل با بینش الهی اش آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، گفت: امروز دشمنان هرچه می کنند نمی توانند این مشکل را حل کنند و مسلمانان هر جای دنیا هستند روز قدس را گرامی می دارند.

امام جمعه گرگان با اشاره به محاصره نوار غزه ادامه داد: رژیم سفاک و پلید صهیونیستی کاروان امداد رسانی را که بیشتر غیرعرب بودند را به موشک بسته و آمریکا نیز طرح سازش مطرح می کند تا مسأله فلسطین پایان یافته تلقی شده و اسرائیل به رسمیت شناخته شود و در این راه هزینه فراوان هم می کند.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به بدهی چهار هزار میلیارد دلاری آمریکا گفت: آمریکا بدهکارترین کشور دنیا است و تظاهرات گسترده اعاده حیثیت آمریکا از سوی  نومحافظه کاران در هفته پیش چراغ سبزی برای مستضعفین جهان و چراغ قرمزی برای آمریکا است که در باتلاق خودش در حال فرو رفتن است.

وی با اشاره به سیل پاکستان، افزود: آمریکا در منطقه ای که مردمش همه چیز خود را از دست داده اند با عنوان کمک نیرو وارد می کند. /950/پ201/س
ارسال نظرات