۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۸۵۶۰۵
آیت الله طبرسی:

طرح سازش موضوعی خائنانه علیه فلسطین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران طرح سازش را طرحی خائنانه دانست و تصریح کرد: هرگونه صلح و سازش با رژیم صهیونیستی، اشتباه فاحش است؛ چون استکبار جهانی با طرح این موضوع تنها به دنبال به رسمیت شناختن اشغال گران قدس هستند.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته مرکز استان با قدردانی از ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی به دلیل حضور حماسی آنها در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: بار دیگر حضور ملت ایران در روز جهانی مبارزه با صهیونیسم هراس استکبار جهانی را در دل آنها بیشتر کرد.

وی از راهپیمایی روز قدس به عنوان یادگار امام راحل یاد کرد و افزود: امام راحل با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس بزرگترین ضربه را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کردند.

امام جمعه ساری با تأکید بر این‌که ملت ایران هیچ گاه دفاع از آرمان های مردم فلسطین دست نخواهند کشید، تصریح کرد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره یار و همراه مردم فلسطین خواهد ماند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس را یک عبادت سیاسی، اجتماعی و بیعت مجدد با اسلام و اندیشه امام راحل دانست و افزود: اعلام چنین روزی از سوی امام خمینی(ره) قدس عربی را به قدس اسلامی مبدل کرد.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که ملت ایران همواره تابع اصولی روشن هستند، تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی و ملت ایران در برابر فلسطین کاملاً روشن است و هیچ گاه تغییر نخواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که آنچه که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در حمایت از قدس عزیز اعلام کند خط و مشی ایرانیان مسلمان است، ادامه داد: ملت ایران نیز همواره از این اصول تبعیت کردند و خواهند کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تنها راه نجات قدس شریف را اتحاد و همدلی امت های مسلمان دنیا دانست و خاطرنشان کرد: ملل اسلامی باید با حفظ وحدت و همدلی تنها نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند.

امام جمعه ساری طرح سازش را طرحی خائنانه دانست و تصریح کرد: هرگونه صلح و سازش با رژیم صهیونیستی، اشتباه فاحش است؛ چون استکبار جهانی با طرح این موضوع تنها به دنبال به رسمیت شناختن اشغال گران قدس هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این‌که شش میلیون آواره فلسطینی در پنجاه اردوگاه آواره هستند، اضافه کرد: این رژیم اشغال گر به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست./950/پ201/س
ارسال نظرات