۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۸۵۷۱۷
مدیرکل اوقاف خراسان رضوی:

نمایشگاه قرآن مشهد منطقه ای برگزار شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت ارتقاء سطح نمایشگاه قرآن مشهد گفت: جدی گرفتن مشارکت و حضور بخش های مردمی فعال در زمینه های قرآنی، مقدمات ارتقاء فعالیت های دینی و قرآنی را فراهم می کند.
حجت‌الاسلام حجت گنابادي نژاد مدير كل اوقاف خراسان رضوي
حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در آستانه آغاز به کار نمایشگاه قرآن و عترت خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: نمایشگاه قرآن مشهد در مقایسه با نمایشگاه بین المللی تهران، توانمندی های بسیاری دارد که در طی چند دوره برگزاری آن تاکنون کاملا به اثبات رسیده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارتقاء سطح این نمایشگاه اظهار داشت: بایستی بخش بین الملل به صورت مشارکت کشورهای همجوار خراسان رضوی در نمایشگاه و تعامل ظرفیت های فی مابین ایجاد شود.

حجت الاسلام گنابادی نژاد تصریح کرد: مشهد یک قطب قرآنی است از این رو با استفاده از توانمندی های سایر استان ها باید این قطب را به شکل گسترده تری سازماندهی کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: نمایشگاه قران کریم مشهد می تواند با حضور استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و سمنان به صورت منطقه ای برگزار شود.

وی افزود: تاکنون بیشتر نهادها و موسسات دولتی در نمایشگاه حضور داشتند در حالی که جدی گرفتن مشارکت و حضور بخش های مردمی فعال در زمینه های قرآنی، مقدمات ارتقاء فعالیت های دینی و قرآنی را فراهم می کند.

حجت الاسلام گنابادی نژاد، برپایی نمایشگاه قرآن را یکی از فرصت ها برای حضور پر رنگ تر قرآن در جامعه دانست و یادآور شد: اصل برگزاری نمایشگاه مفید است اما هرچه با کیفیت بیشتر و مدیریت دقیق تر باشد تأثیر بیشتری خواهد گذاشت.

گفتنی است پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت خراسان رضوی امشب با حضور آیت الله نوری همدانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد آغاز به کار کرد./930/ت302/ص
ارسال نظرات