۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۸۶۰۳۵
با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران؛

مراسم ضیافت یاران در حوزه علمیه گرگان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم ضیافت یاران عصر روز گذشته با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران در حوزه علمیه امام خمینی گرگان برگزار شد.
دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، مراسم «ضیافت یاران» عصر روز گذشته به میزبانی آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و با حضور خانواده های معظم شاهد و ایثارگران استان در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد.

 این مراسم که با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت الله نورمفیدی و صرف افطار همراه بود با تلاوت آیاتی چند از کلام نورانی قرآن از سوی آزاده گرانقدر آقای رمضان ساوری و خیر مقدم گویی آقای رضا جعفری ریاست دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان آغاز شد.

سردار مرتضی قربانی، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر با اشاره به ذلت ایرانیان در دوره رضا شاه و محمد رضا شاه پهلوی گفت: چنانچه تحت امر شخصی غیر روحانی و غیر مرجع دینی حرکت می کردیم پیروزی هایی چون انقلاب و دفاع مقدس به دست نمی آمد.

وی تصریح کرد: درجنگ در رکاب ولی فقیه و با تبعیت از خدا، پیغمبر، امام و نایب امام حضور پیدا کردیم و پیروز شدیم.

سردار قربانی گفت: مقام معظم رهبری در همه مواضع سیاسی ادامه دهنده راه امام راحل است و از این مواضع با قدرت دفاع می کنند و همین موضوع عامل پیشرفت و تعالی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف است.

وی با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی آگاه تر، هوشیار تر و مطلع تر از قبل به راه خود ادامه می دهند، افزود: ایثارگران و جانبازان سفیران شهدا و قافله نور هستند و پیوسته آزمایش می شوند؛ اما وقتی با توکل به خدا قلب آرام شد ایمان قوی می شود و همه ابر قدرت ها در مقابل، هیچ و محو می شوند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی ادامه داد: به شهدا از طرف خدا عنایاتی می شد و همه سراپا راستی و یکرنگی و غرق درمعونیت بودند./950/پ202/ص
ارسال نظرات