۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۸۶۰۹۳
امام جمعه چالوس:

کشورهای اسلامی در برابر اسلام ستیزی آشکار قیام کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه چالوس با محکوم کردن دعوت گستاخانه و بی شرمانه کشیش مسیحی برای آتش زدن قرآن کریم، این طرح وقیحانه را نشان از خوی صهیونیستی این کشیش آمریکایی دانست.
امام جمعه چالوس
حجت الاسلام محمد راشدی، امام جمعه چالوس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با محکوم کردن دعوت گستاخانه و بی شرمانه یک کشیش مسیحی برای آتش زدن قرآن کریم در سالروز حادثه 11 سپتامبر، این طرح وقیحانه را نشان از خوی صهیونیستی این کشیش آمریکایی دانست و گفت: این طرح صهیونیستی کشیش آمریکایی اعلان جنگ با مسلمانان است.

وی قرآن را کامل ترین کتاب آسمانی دانست و افزود: هر گونه تعرض به این کتاب الهی انفجار خشم و انزجار مسلمانان جهان را در پی خواهد داشت.

امام جمعه چالوس سکوت سران کشورهای غربی در برابر این طرح صهیونیستی را اعلام حمایت از این اقدام وهن آلود دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای اروپایی باید در برابر این گونه اقدامات آشکار علیه دین مبین اسلام موضع گیری داشته باشند.

حجت الاسلام راشدی ادامه داد: این طرح کشیش آمریکایی و سکوت سران آن کشور و کشورهای اروپایی خود نشان‌دهنده آن است که آنها به دنبال مبارزه با مسلمانان هستند و دشمن اصلی اسلام به شمار می‌روند.

وی با بیان این که حمایت و پشتیبانی لابی صهیونیستی از این طرح وهن آلود کاملاً واضح و آشکار است، خاطرنشان کرد: صهیونیست می خواهند با این طرح خود از جهانی شدن دین مبین اسلام جلوگیری کنند.

امام جمعه چالوس همچنین به واقعه 11 سپتامبر آمریکا اشاره کرد و ادامه داد: سران این کشور در سالروز این حادثه می خواهد با طرح موضوعاتی نظیر قرآن سوزی افکار ملت آمریکا را از حقایق پشت پرده آن واقعه منحرف کنند.

حجت الاسلام راشدی اظهار داشت: اهانت به قرآن کریم و مقدسات اسلام و توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام‌(ص) در مقاطع مختلف در سال‌های اخیر توسط غربی‌ها و آمریکا صورت گرفته است که نشانه عجز و ناتوانی آنان در برابر اسلام است.

وی تصریح کرد: با این اقدامات دشمن، مسلمانان باید بیش از گذشته اتحاد و همدلی خود را افزایش دهند تا دشمن نتواند در آنها نفوذ کند.

امام جمعه چالوس تاکید کرد: توهین به کتاب آسمانی که یک حرکت ضد بشری و خدایی است ملت ها را متوجه عظمت قرآن می کند؛ چرا که شکست این طرح موهن کاملا مشهود است..

وی با انتقاد از سکوت کشورهای عربی اسلامی در برابر این اقدام کشیش صهیونیست تأکید کرد: همه  کشورهای اسلامی باید با موضع ای قاطع در برابر این اسلام ستیزی آشکار قیام کنند./950/ت302/س
ارسال نظرات