۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۶۱۶۱
عضو خبرگان رهبری:

سیل خروشان مسلمانان دنیا صهیونیست ها را نابود خواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان صهیونیست ها را عامل اصلی پروژه اسلام هراسی در دنیا معرفی کرد و گفت: صهیونیست‌ها به دلیل ترس از فراگیری اسلام در دنیای غرب و کاهش جایگاه جهانی خود چندین سال است اهانت به ارزش های اسلامی را آغاز کرده اند.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با محکوم کردن اهانت عده‌ای به کلام الهی در آمریکا، اهانت به کلام خداوند متعال را توهین به همه‌ ادیان الهی دانست و گفت: همه‌ دنیا باید بداند که این اقدام این خدانشناسان خروش یک و نیم میلیارد مسلمان دنیا را در پی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در گلستان صهیونیست ها عامل اصلی پروژه اسلام هراسی در دنیا معرفی کرد و بیان داشت: صهیونیست ها به دلیل ترس از فراگیری اسلام در دنیای غرب و کاهش جایگاه جهانی خود چندین سال است اهانت به ارزش های اسلامی را آغاز کرده اند و این اهانت های آشکار نشان دهنده آن است که صهیونیست ها در باتلاق نابودی گرفتار شده اند.

امام جمعه گرگان طرح قرآن سوزی کشیش آمریکایی و در پی آن اهانت روز گذشته در آمریکا را توطئه ای شیطانی لابی صهیونیستی دانست و تصریح کرد: این اقدام ضد اسلامی مسیحیان افراطی و صهیونیست آمریکا که از سوی تری جونز کلید زده شد حرکت مذبوحانه ای است که سبب شعله ور شدن خشم همه مسلمانان دنیا شده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان این که سران کشور آمریکا و صهیونیست ها بدانند که این اقدام ضد اسلامی چیزی جز خسران و پشیمانی برای آنها در بر نخواهد داشت، تصریح کرد: آنها مطمئن باشند که به زودی پاسخ دندان شکنی از مسلمانان دنیا دریافت خواهند کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که صهیونیست ها نمی توانند با پروژه اسلام هراسی که در دنیا آغاز کردند حتی ذره ای از محبوبیت اسلام بکاهند، ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ارزش های اسلامی در همه دنیا فراگیر شده است.

وی قرآن کریم را طریق نور و مسیر هدایت انسان و کتابی که بشر را در راستای صراط الله رهنمون و متقین و مؤمنان را هدایتگری راستین است؛ معرفی کرد و افزود: جسارت به این چنین کتابی خشم همه مسلمانان دنیا را در بر داشته است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با انتقاد از سکوت سران آمریکا در برابر این اهانت آشکار عده ای افراطی در این کشور نسبت به قرآن تأکید کرد: سران و دولت آمریکا مسؤول این حرکت مذبوحانه هستند که باید پاسخگوی میلیارد ها مسلمان دنیا باشند.

امام جمعه گرگان با تأکید براین که کتاب آسمانی قرآن با عظمت و عزت روز افزون در میان مسلمانان زنده و پاینده خواهد بود و مهم‌تر از همه خداوند خود حافظ آن است، افزود: عزت و عظمت کلام الهی با اقدام ننگین عده ای صهیونیست هیچ گاه کاهش نخواهد یافت.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: آن کشیش بدبخت، نادان و بیچاره آمریکایی به پیامبر‌(ص) توهین کرد که اگر این فرد عالم دینی واقعی بود، باید می فهمید که این کتاب آسمانی بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان است و نباید توهین کند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: مردم مسلمان دنیا پس از این حرکت گستاخانه و مذبوحانه با وحدت خود، ترس بزرگی بر دل آمریکا خواهند انداخت و ارادت خود را به پیامبر(ص) نشان دادند که از دامان پیامبر دست بر نمی دارند.

آیت الله نور مفیدی تأکید کرد: تنها راهی که می تواند کرامت و شرافت را برای پیامبر(ص) در همه عالم تأمین کند، وحدت اسلامی است و مردم مسلمان جهان با وحدت خود، بارها آمریکا و استکبار جهانی را به وحشت انداخته‌اند. 

امام جمعه گرگان با تأکید بر این که دیگر سکوت در برابر این همه هتاکی معنا ندارد، خاطرنشان کرد: امروز بر همه مسلمانان یک تکلیف شرعی است که با وحدت و همدلی در مقابل این همه کفر و بی دینی دنیا غرب قیام کنند و به آنها نشان دهند که مسلمانان دنیا همچنان بر حفظ کرامت و عزت کلام الهی تأکید دارند./950/ت302/س
ارسال نظرات