۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۸۶۲۱۴
امام جمعه اروندکنار:

اهانت به قرآن، لکه ننگین دیگری در کارنامه آمریکا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار، توهین به قرآن را اهانت به پیروان همه ادیان الهی دانست و اظهار داشت: این عمل بسیار زشت، لکه ننگین دیگری را در کارنامه دولت آمریکا به ثبت رسانده است.
حجت الاسلام سيد مجيد شرفي، امام جمعه اروند کنار
حجت‌الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروندکنار، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهانت اخیر استکبار جهانی به ساحت مقدس قرآن کریم اظهار داشت: متأسفانه روز گذشته و با وجود عدم برگزاری مراسم ننگین قرآن‌سوزی از سوی کشیش صهیونیست آمریکایی، شاهد اهانت به این کتاب مقدس در چند نقطه آمریکا بودیم.

وی این عمل بسیار زشت را لکه ننگین دیگری را در کارنامه دولت آمریکا دانست و خاطر نشان کرد: دولت آمریکا در برابر این اقدام ضد اسلامی و ضد بشری سکوت اختیار کرده و عملاً هیچ مخالفتی را انجام نداد؛ بنابر این خود آمریکا عامل اصلی حرکات شوم توهین به اسلام است.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: قرآن کریم کتاب مقدس و کلام وحی است که در آن نسبت به احترام به ادیان الهی تأکید شده است و اهانت به این کتاب مقدس واقعه‌ای ناگوار و اهانت به پیروان همه ادیان الهی است.

وی با بیان این که اقدام شوم قرآن سوزی از سوی کشیش مزدور، چیزی به جز اسلام ستیزی و اسلام‌هراسی مستکبران نیست، تصریح کرد: این جسارت ننگین در واقع نشان‌دهنده واماندگی و استیصال استکبار جهانی در برابر عظمت این کتاب آسمانی و بیداری مسلمانان جهان است.

حجت الاسلام شرفی با بیان این‌که این اقدامات نمی‌تواند هیچ خللی را در علاقه و گرایش آزاداگان جهان به دین مبین اسلام و کلام وحی وارد، نخواهد کرد، خاطرنشان ‌کرد: این اقدامات هتاکانه تنها نفرت و انزجار جهانی را نسبت به دولت‌مردان آمریکایی افزایش خواهد داد.

امام جمعه اروندکنار با تأکید بر این که مسلمانان جهان و به ویژه ملت ایران باید نسبت این اقدامات وقیحانه دنیای مستکبران هوشیاری خود را حفظ کنند، افزود: قطعاً این اقدام ضد بشری روح همه مسلمانان را جریحه‌دار کرده و دولت آمریکا و عاملان این حرمت ننگین باید منتظر تبعات و آثار این کار خود باشند.

رییس شورای فرهنگ عمومی اروندکنار خاطرنشان کرد: همه ملت‌های آزاده در برابر این هتک حرمت واکنش نشان داده و موج خشم و انزجار آنها، عاملان این کار را در برخواهد گرفت./945/ت302/س
ارسال نظرات