۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۸۶۲۳۴
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران:

سکوت در برابر اهانت آشکار به دین الهی خیانت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران با محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در آمریکا، صهیونیست‌ها را عامل اصلی این اهانت آشکار به مقدسات اسلامی عنوان کرد.
قرآن كريم
حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در ساری، اقدام گستاخانه و بی شرمانه عده ای مسیحی افراطی در اهانت به قرآن کریم را برگرفته از خوی صهیونیستی آنها دانست و خاطرنشان کرد: صهیونیست در طرح ریزی و اجرای موضوع تعرض به کلام الهی مهم‌ترین نقش را ایفا می کند.

وی اهانت به کلام الهی را در راستای پروژه اسلام هراسی صهیونیست ها دانست و تصریح کرد: صهیونیست ها و آمریکایی ها باید بدانند مسلمانان جهان در برابر این اقدام وقیحانه آنها آرام نخواهند نشست.

مدیر حوزه های علمیه مازندران با بیان این‌که صهیونیست ها گمان می کنند با این گونه اقدامات می توانند ذره ای از محبوبیت دین مبین اسلام را در جهان کاهش دهند؛ سخت اشتباه می کنند، افزود: این گونه اقدمات سبب تقویت وحدت و همدلی مسلمانان دنیا در نابودی صهیونیسم خواهد شد.

نماینده مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در مازندران جریان اسلام هراسی نظام استکباری و تبلیغات آنها علیه اسلام ریشه در خوی استکباری دنیای غرب، نهضت فکری دانشمندان و اندیشمندان دنیای غرب و نیز جلوگیری از شفاف شدن حقایق حادثه 11 سپتامبر دانست و تصریح کرد: دین مبین اسلام با سلطه‌گری آنها مخالفت جدی دارد و ملت‌ها نیز اجازه سلطه‌پذیری را نمی دهند.

مدیر حوزه های علمیه مازندران با تأکید براین‌که مسلمانان جهان پاسخ محکمی به این اهانت آشکار افراطیون مسیحی خواهند داد، ادامه داد: امروز دیگر سکوت در برابر این اهانت‌های آشکار خیانت به اسلام است.

حجت الاسلام طاهری با بیان این‌که سوزندان کلام الهی از سوی برخی انسان های بی دین دل همه انسان های آزاده دنیا را به درد آورده و حتی سبب ناراحتی دیگر ادیان جهان شده است، تصریح کرد: اقدام وقیحانه تنها توهین به دین اسلام نیست؛ بلکه اهانت به همه ادیان آسمانی است.

وی دولت آمریکا را عامل اصلی این اهانت آشکار به کلام الهی معرفی کرد و با تأکید براین که مقامات آمریکایی باید پاسخگوی این اقدام وقیحانه این افراد باشند، تصریح کرد: سکوت مقامات آمریکایی در برابر این اهانت آشکار چیزی جز حمایت آنها از این اقدام ضد اسلامی نبوده است.

مدیر حوزه های علمیه مازندران با بیان این که سیل خروشان ملت‌های مسلمان به زودی دنیا را فرا خواهد گرفت، ادامه داد: امروز دیگر برهمه مسلمانان فرض است که در برابر اهانت به کلام الهی به پا خیزند و آخرین کتاب الهی دفاع کنند.

حجت الاسلام طاهری همچنین از سکوت مجامع بین المللی مدعی حقوق بشر وهمچنین کشورهای عربی اسلامی در برابر این اقدام وقیحانه انتقاد کرد و ادامه داد: این مجامع و کشورها دیگر باید به خواب خرگوشی خود پایان دهند و اقدامی شایسته در برابر اهانت های آشکار به ارزش های مسلمانان انجام دهند.

مدیر حوزه‌های علمیه مازندران با تأکید براین که سعادت و تعالی بشر تنها در گرو تبعیت از قوانین و احکام دین مبین اسلام خلاصه شده است، خاطرنشان کرد: دین اسلام تبیین کننده واقعی همه احکام و قوانین الهی است./950/ت302/س
ارسال نظرات