۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۸۶۲۵۲
عضو خبرگان رهبری:

اهانت کنندگان به قرآن باید در مجامع بین المللی محاکمه شوند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان گلستان با محکوم کردن اهانت به کلام الهی، خواستار محاکمه و اشد مجازات عاملان این اقدام وقیحانه شد.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي، نماينده ولي فقيه در گلستان
آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه درگلستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، اهانت به قرآن کریم را زشت ترین کار از لحاظ اعتقادی و سیاسی دانست و گفت: این اقدام حتی از نظر دیگر ادیان الهی نیز محکوم است.

وی با بیان این که برای محکومیت این اقدام وقیحانه حتی غیر مسلمانان نیز به جوش آمده‌اند، افزود: این هتک حرمت اهانت آشکار به همه ادیان الهی است.

امام جمعه گرگان با اشاره به این‌که اگر روزی به تورات و انجیل نیز اهانتی صورت گیرد همه باید درمقابل این هتک حرمت ها موضع گیری کنند، خاطرنشان کرد: این گونه بی حرمتی ها از اصل و ریشه محکوم است و نباید در مقابل آن سکوت کرد.

نماینده مردم گلستان درمجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که این اقدام نادرست یک کفر واقعی و آشکار است، ادامه داد: این اقدام فراتر از متدیان به یک دین است، همه متدینان و ادیان الهی باید در مقابل این هتک حرمت موضع گیری کنند.

آیت الله نورمفیدی با بیان این‌که کشیش افراطی مسیحی پس از واکنش ملت های مسلمان دنیا از اقدام خود کناره گیری کرد، گفت: خروش امت های مسلمان حتی موجب هراس دولت آمریکا نیز شد.

وی با انتقاد از سکوت دولتمردان آمریکایی در قبال این هتک حرمت‌ آشکار، افزود: این سکوت منافع آمریکا را دنیا به شدت تهدید می کند و درصورتی که اقدامی مناسب در محکومیت این هتک حرمت انجام ندهد مطمئن باشد که منافع اش درد نیا تهدید خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید براین‌که عاملان هتک حرمت به کلام الهی باید با حضور مسلمانان دنیا و همه ادیان الهی در یک مجمع بین المللی محاکمه شوند، تصریح کرد: این افراد باید به اشد مجازات محکوم شوند.

آیت الله نورمفیدی با بیان این‌که محاکمه و مجازات عاملان این هتک حرمت تنها می تواند بخشی از خشم و انزجار امت اسلامی را نسبت به این اقدام ضد اسلامی کاهش دهد، خاطرنشان کرد: در غیر این صورت دولتمردان آمریکا باید منتظر تهدید منافع خود در دنیا باشند./950/ت302/س
ارسال نظرات