۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۸۶۲۷۶

دانش آموزان اردبیلی هتک حرمت به ساحت قرآن را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ دانش آموزان استان اردبیل همزمان با تمرین بازگشایی مدارس اهانت به مقدسات مسلمانان و قرآن مجید را محکوم کردند.
تجمع اعتراض آميز نسبت به هتک حرمت قرآن کريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، دانش آموزان شرکت کننده در مانور آزمایشی بازگشایی مدارس، امروز در مدرسه دخترانه الزهرای اردبیل با مشت‌های گره کرده و فریاد مرگ بر آمریکا هتک حرمت قرآن کریم در آمریکا را محکوم کردند.

همزمان با این دانش آموزان 260 هزار نفر از دانش آموزان تمام مدارس استان اردبیل که زیر پوشش طرح ابتکاری تمرین بازگشایی مدارس قرار دارند نیز با حضور در محوطه مدارس خود با سردادن شعارهایی اقدام افراطیون آمریکا در اهانت به قرآن مجید را محکوم کردند.

ژیلا فیروزی، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل در جمع دانش آموزان معترض در دبیرستان الزهرای اردبیل هتک حرمت به ساحت قرآن کریم را نشان از عمق دشمنی غرب با اسلام و مبانی ارزشمند قرآن کریم دانست.

فیروزی خاطرنشان کرد: دانش آموزان متدین استان اردبیل همگام با دیگر گروه‌های مردم مسلمان ایران و دیگر کشورهای جهان چنین اقدام‌های بی‌شرمانه ای را تحمل نمی‌کنند و به یقین آن را محکوم می کنند.

وی ادامه داد: غرب با دستاویز قرار دادن مقدسات درصدد اسلام‌ زدایی و اسلام‌ستیزی است، غافل از این‌که اسلام ریشه‌ عمیق تاریخی دارد و اندیشه‌های خام غرب هرگز نمی‌تواند در برابر موج اسلام‌خواهی و اسلام‌پذیری جهان ایستادگی کند.

فیروزی با تأکید بر آگاهی امت اسلام تصریح کرد: هیچ مسلمانی در مقابل این هتک حرمت سکوت نمی‌کند و تبعات این حرکت بی شرمانه متوجه اشغالگران منطقه خواهد بود./935/پ203/س
ارسال نظرات