۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۸۶۳۶۷
امام جمعه بجنورد:

مسلمانان پاسخ عمل شرم آور مشرکان را خواهند داد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بجنورد گفت: مسلمانان پاسخ عمل شرم آور مشرکان را خواهند داد و مشرکان باید منتظر عواقب عمل خود باشند.
 آيت الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، آیت الله حبیب الله مهمان نواز، امام جمعه بجنورد و عضو مجلس خبرگان رهبری روز گذشته در افتتاح نمایشگاه پاییزه استان، اظهار داشت: مسلمانان پاسخ عمل شرم آور مشرکان را خواهند داد و مشرکان باید منتظر عواقب عمل خود باشند.

وی افزود: همه مسلمانان علیه فتنه های ناجوانمردانه دشمنان ایستاده، آنرا محکوم و به آنها هشدار و اعلام خطر می کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: مردم در طول سالیان متمادی و در برنامه های گوناگون وفاداری خود را به اسلام ثابت کرده و در مقابل فتنه های گوناگون دشمنان ایستادگی می نمایند.

وی ادامه داد: چگونه دشمنان به خود اجازه هتک حرمت به کتاب مقدسی را داده اند که مورد تأکید و احترام تمام پیامبران بزرگوار بوده و به تبعیت از کتاب و فرمایشات پیامبر آخرالزمان حضرت محمد(ص) تاکید کرده اند.

آیت الله مهمان نواز بیان داشت: هتک حرمت مقدسات اسلامی از طرف دشمنان شرم آور است و مسلمانان این عمل ننگین را بی پاسخ نخواهند گذاشت.

امام جمعه بجنورد، گفت: مردم استان امسال با شرکت در مراسم دینی بار دیگر برگ افتخاری را به تاریخ افتخارات خود اضافه کردند و با شرکت در مراسم باشکوه راهپیمایی روز قدس بار دیگر وفاداری خود را به نظام و آرمان های آن ثابت کردند.

وی با اشاره به شرکت مردم خراسان شمالی در مراسم های مذهبی و ماه رمضان در مکان مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: این مکان با رعایت تمام مقررات فنی احداث شده و از برکاتی است که این فرصت را برای گردهمایی با شکوه مردم فراهم می آورد.

آیت الله مهمان نواز، افزود: ایران اسلامی با فعالیت های خود خاری در چشم دشمنان نظام است و با تمام توان در راستای جهانی کردن اسلام عزیز می کوشد./966/پ202/ص
ارسال نظرات