۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۸۶۳۷۷

نهادهای دولتی و مردمی خوزستان اهانت به قرآن را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ سازمان بسیج روحانیان و طلاب خوزستان و دستگاه های دولتی و سیاسی استان با صدور بیانیه های جداگانه ای، توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.
كعبه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، دستگاه های دولتی و سیاسی خوزستان با صدور بیانیه های جداگانه‌ای، توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.

سازمان بسیج طلاب و روحانیان خوزستان

 سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان خوزستان در بیانیه ای حرکت بسیار سخیف و غیرانسانی نسبت به مقدس ترین منشور انسان سازی را محکوم کرده و آن را نشان دهنده عمق خشم خفاشان شب پرست از نور تابناک قرآن خوانده است.

در این بیانیه ضمن محکومیت شدید این اقدام اهریمنی و ضد اسلامی آمده است' به بانیان این حرکت شوم اخطار می دهیم که از سیل بنیان کم خشم مسلماناتن غیرتمند بترسندو از اعمال احمقانه و نابخردانه دست بردارند در غیر این صورت علاوه بر ابتلای به قهر الهی ، مسلمانان غیرتمند عالم نیز آنان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

سازمان بسیج اساتید استان خوزستان نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این عمل شیطانی ، اقدام موهن اسائه ادب به قرآن کریم را نشانه سقوط نظام استکباری و اضمحلال کامل نظام سلطه در جهان خوانده است.

در این بیانیه آمده است: اگر سیاستمداران امریکا یک ذره فهم و درک سیاسی داشتند اجازه نمی دادند چنین اتفاقی بیفتد ، اتفاقا' انجام این عمل نه تنها از حرمت و اعتبار اسلام نمی کاهد بلکه مطمئناً باعث تنفر ملت ها از این عمل و حتی گرایش بیشتر مردم به اسلام خواهد شد.

موج محکومیت اقدام موهن به قرآن کریم توسط کشیش امریکایی و حمایت دولتمردان آمریکایی از این اقدام ضد اسلامی از سوی تشکل ها، انجمن های و نهادهای انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

بیانیه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان

دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان با صدور بیانیه ای اقدام اهانت آمیز ،ضد اسلامی و تصمیم شیطانی استکبار جهانی در سوزندان و هتک حرمت به کتاب مقدس و آسمانی قرآن مجید توسط چند کشیش خود فروخته که با هدایت و برنامه ریزی استکبار جهانی به ویژه امریکا ، انگلیس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت به شدت محکوم کردند.

در این بیانیه از مجامع بین المللی به ویژه سازمان کنفرانس اسلامی خواسته شده تا نسبت به جلوگیری از اقدام ددمنشانه مشابه ، تدابیر لازم را به به کار گرفته و سران استکباری را مورد بازخواست و مواخذه قرار دهند.

بیانیه هیأت مدیره دانشگاه علوم پزشکی اهواز

رییس و هیات مدیره دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در بیانیه ای حادثه هولناک و فاجعه غم انگیز قرآن سوزی توسط ایادی شیطان بزرگ ، امریکای جنایتکار و اسائه ادب به اعتقادات مسلمانان جهان و ادیان الهی را محکوم کرد و آن را نشانه ای از حرکتی هماهنگ و سازماندهی شده از سوی استکبار جهانی برای به سخره گرفتن اسلام قرآن دانسته شده است.

در این بیانیه با اعلام انزجار از این حادثه شوم و محکومیت این توهین به دین مقدس اسلام که نشانه عجر دشمن در مواجهه با سیل اسلام خواهی در سراسر عالم به ویژه در خود امریکا می باشدآمده است: این اقدام موهن از سر عجر در برابر شکست هایی است که فرزندان اسلام عزیز در ایران ، لبنان و فلسطین و جای جای عالم بر آنها تحمیل نموده اند.

فراز پایانی این بیانیه‌، رییس جمهور و هیئت حاکمه آمریکا را مسؤول این ددمنشی و وحشیگری دانست و تصریح کرده است: ما آماده ایم در رکاب مقام عظمای ولایت تا پای جان از اسلام ناب و آرمان های بلند انقلاب و حضرت امام (ره) حمایت کنیم./945/پ202/س
ارسال نظرات