۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۸۶۳۹۹

اهانت به قرآن عزای بشریت است

خبرگزاری رسا ـ مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با محکومیت اهانت به قرآن، این عمل ننگین را موجب عزای بشریت دانست.
مرکز مطالعات و پاسخگويي به شبهات


به گزارش خبرگزاری رسا، مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بیانیه ای با محکومیت اهانت به قرآن، این عمل ننگین را موجب عزای بشریت دانست.

در این بیانیه آمده است: اهانت به قرآن، آخرین کتاب آسمانی و کتاب آخرین و کامل ترین ادیان الهی، در عصری که آزادی مذهب از سوی مجامع حقوق بشر گوش فلک را کر کرده، عزای بشریت است.

شرم و ننگ بر صهیونیسم بین الملل و امریکا که بانی این جریان شوم فرهنگی علیه ملتهای مسلمان هستند.

سردمداران صهیونیست امریکا با این اقدام ننگ آور خود مقدمات راه اندازی یک جنگ صلیبی دیگر علیه مسلمانان را در سر دارند، اما این نیرنگ حتی برای مسیحیان آزاده جهان هم رسوا و رنگ باخته است و آنان نیز حساب سردمداران صهیونیست امریکایی و آن کشیش نمای صهیونیست را از پیروان ادیان مقدس الهی جدا می دانند.

ملت های مسلمان جهان انتقام این جنایت آشکار فرهنگی را به لطف خدا و با وحدت مستحکم و هوشیاری و پشتیبانی از هسته های مقاومت علیه صهیونیست در سر تا سر جهان خواهد گرفت؛ چه آنکه این حرکت مذبوحانه عقده گشایی صهیونیسم از مقاومت ملتهای مسلمان و آگاه است که توسط یک کشیش روانی و بدنبال او اراذل و اوباش ملحد و دین ستیز با آتش انداختن به خرمن معنویت و قداست قرآن، کتاب منطق و برهان خود را نشان داد.

«مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات» مرکز مدیریت حوزه های علمیه، همنوا با مراجع عظام تقلید و مقام معظم رهبری ادام الله عزهم و همه امت مسلمان در سرتاسر گیتی، این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج) تسلیت می گوید و مسئولیت و عواقب خشم مسلمانان عالم را متوجه سران صهیونیست امریکا می داند که با تاییدات خود بر این اقدام ننگین صحه گذاشتند./919/د102/ع

ارسال نظرات