۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۸۶۴۴۸
عضو کمیته همکاری‌های خوزستان:

غرب منتظر خشم مسلمانان باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد الرحمن اهواز، هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم را اوج سفاهت دشمنان اسلام دانست.
حجت الاسلام کاظم سواري، امام جماعت مسجد الرحمن اهواز
حجت الاسلام کاظم سواری، امام جماعت عضو کمیته همکاری های حوزه علمیه با آموزش و پرورش خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، اظهار داشت: امروز آشکارتر از گذشته بر تمامی آزادیخواهان جهان و وجدان‌های بیدار بشری معنای شعار آزادی بیان و ادعای «تغییر» اوباما و میزان صداقت و واقعیت آن روشن شد.

امام جماعت مسجد الرحمن اهواز، منشاء این حرکت شرم آور را دولت آمریکا دانست و افزود: اقدام نفرت انگیز تعدادی از عناصر وابسته به استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل در اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم نشان از اوج سفاهت و جهالت جنگ‌طلبان غرب و نهایت حقد و کینه این مزدوران پلید دارد.

وی با بیان این که یقینا نور پرفروغ آیات وحی برای همیشه تاریخ تابیده و بر همه دل‌های حقیقت‌طلب و خداجو پرتوافشانی خواهد کرد، تصریح کرد: این جنایت ابلهانه بیش از پیش قدرت بلامنازع اسلام ناب محمدی و نفوذ روز افزون قرآن کریم را در سراسر گیتی بر فکرها و جان‌ها به اثبات می‌رساند.

عضو کمیته همکاری های حوزه علمیه با آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: از تمامی نهادهای بین‌المللی و مسؤولان آمریکایی می‌خواهیم با مجازات این عناصر خبیث، زمینه جسارت مجدد به مقدسات ادیان ابراهیمی را از میان بردارند.

حجت الاسلام سواری در پایان با دعوت از غرب به مجازات عناصری که دست به قرآن سوزی زدند، گفت: در غیر این صورت غرب می‌بایست شاهد اوج خشم و نفرت مسلمانان جهان در دفاع از حریم قدسی وحی باشد./945/پ202/ص
ارسال نظرات