۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۸۶۴۷۱
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

موج اسلام هراسی بزرگترین هدف دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر این که دشمنان اسلام از موج بیداری روز افزون جوانان غرب وحشت زده شده اند، هدف آنها را ایجاد موج اسلام هراسی دانست.
موج اسلام هراسی بزرگترین هدف دشمنان است
حجت الاسلام صادق عظیمی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به قرآن سوزی کشیش آمریکایی این حادثه را اقدامی وحشتناک، موهن و ضد بشری توصیف کرد و اظهار داشت: این اقدام از سوی استکبار جهانی بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه ریزی شده بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان این که مسلمانان باید نسبت به این مسأله نکرده و انزجار خود را ار عاملان این اقدام موهن اعلام کنند، تصریح کرد: مسلمانان با هوشیار بودن نسبت به ابعاد این فریب تبلیغات سران استکبار مبنی بر طرفداری از حقوق بشر، صلح و آزادی را نخورند.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به اینکه وظیفه ما افشاگری نسبت به سیاست های استکباری و ایجاد حساسیت میان مسلمانان است و با بیان این که اقدامات دشمن به این مرحله ختم نمی شودخطاب به کشورهای مسلمان ابراز داشت: اگر اکنون جلوی این اقدام شوم گرفته نشود دشمن اقدامات دیگری را تا از بین بردن اسلام انجام خواهد داد.

وی در پایان با تأکید بر این که دشمنان اسلام از موج بیداری روز افزون مردم آمریکا و اروپا وحشت زده شده اند و هدف آنها را ایجاد موج اسلام هراسی دانست و این اقدام آنها را نه تنها سبب منزوی شدن اسلام نخواهد شد بلکه گرایش مردم جهان به این دین الهی بیشتر خواهد شد./945/پ203/ص
ارسال نظرات