۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۶۵۷۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان:

سکوت سران عربی نشان از سرسپردگی آنها در برابر آمریکا و‌ صهیونیسم است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که متأسفانه سران کشورهای عربی همواره در برابر اهانت‌ها و ددمنشی‌های صهیونیست‌ها علیه دین مبین اسلام سکوت اختیار می‌کنند، ادامه داد: این سکوت مرگبار نشان دهنده سرسپردگی آنها به استکبار و صهیونیسم جهانی است.
مدير كل تبليغات اسلامي گيلان
حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با محکوم کردن توطئه صهیونیست در هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم در آمریکا، این اقدام را طرحی شیطانی از سوی صهیونیسم جهانی در راستای پرو‍ژه اسلام هراسی دانست و گفت: این هتک حرمت های صهیونیست پیشینه طولانی دارد.

وی اظهار داشت: اقدام موهن و ضد انسانی سوزاندن قرآن کریم، کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان خشم جهانیان را برانگیخته و مسلمانان جهان را داغدار کرد و این گونه اعمال ناشایست در راستای پروژه اسلام ستیزی استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان این پروژه صهیونیستی را به منظور راه‌ انداختن جنگ و ستیز و خارج کردن خود از انزوای بین‌المللی دانست و تصریح کرد: این گونه طرح های ننگین نشان می دهد که صهیونیسم جهانی هر روز به ورطه نابودی نزدیک‌تر می شود.

حجت الاسلام یاری آمریکا و دولتمردان این کشور عامل اصلی اجرای این پروژه ننگین دانست و ادامه داد: دولت آمریکا باید پاسخگوی این حرکت وقیحانه در کشور خودشان باشد و مسلمانان جهان در انتظار پاسخ رییس جمهور به این هتک حرمت آشکار هستند.

وی همچنین با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی و مدافعان حقوق بشر و همچنین سران برخی کشورهای عربی اسلامی در برابر این هتک حرمت آشکار در آمریکا گفت: مدعیان دفاع از دموکراسی و حقوق بشر چرا در این چنین مواقعی مهر سکوت بر دهان می‌گیرند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که متأسفانه سران کشورهای عربی همواره در برابر اهانت‌ها و ددمنشی‌های صهیونیست‌ها علیه دین مبین اسلام سکوت اختیار می‌کنند، ادامه داد: این سکوت مرگبار نشان دهنده سرسپردگی آنها به استکبار و صهیونیسم جهانی است.

وی با اشاره به این‌که امروز روز همبستگی ملت‌های مسلمان برای دفاع از مقدسات دینی است، ادامه داد: هرگونه سکوت در برابر این اهانت‌های آشکار نشان دهنده تأیید این گونه اقدامات وهن آلود است.

حجت الاسلام یاری با تأکید بر این‌که کشورهای اسلامی باید در روابط خود با آمریکا تجدید نظر کنند، ادامه داد: این اقدام تنها می تواند بخشی از خشم ملت های مسلمان دنیا را کاهش دهد.

حجت الاسلام یاری تصریح کرد: غافل از این اعمال ناپسند، دستاورد آن اتحاد و انسجام مسلمین حول محور قرآن کریم به عنوان معجزه بزرگ حضرت خاتم المرسلین و راه هدایت بشر خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان تسلیت این واقعه به محضر ولی عصر‌(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و آیات عظام از مسلمانان و آزادگان جهان خواست تا با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت نسبت به این اقدام جسارت آمیز با هوشیاری کامل برخورد کنند./950/ت302/س
ارسال نظرات