۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۸۶۵۸۳

اسلام ستیزی در پایگاه اطلاع رسانی اسلام در اروپا

خبرگزاری رسا ـ پایگاه اطلاع رسانی اسلام در اروپا به ارایه اخبار و مقالات پیرامون قرآن سوزی و اسلام هراسی می پردازد.
اسلام هراسي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پایگاه اطلاع رسانی اسلام در اروپا، در راستای وحدت افزایی بین مسلمانان و با توجه به توطئه های دشمنان اسلام در غالب پروژه اسلام هراسی و در نهایت اسلام ستیزی که در غرب ، در حال شکل گیری است، آخرین اخبار از وضعیت مسلمانان و فعالیت‌های آنان را جمع آوری کرده و در اختیار کاربران قرار می دهد.

این پایگاه درباره قرآن سوزی اخیر قرآن در امریکا نیز مطالبی با تیتر از قرآن محافظت خواهیم کرد، منتشر کرده است که می توان به پیام رهبر معظم انقلاب درپی اهانت نفرت انگیز به قرآن شریف و اهانت به ساحت قرآن ، اهانت به همه ادیان آسمانی است، اشاره کرد.

در بخش از ویژه نامه اسلام هراسی پس از یاده سپتامبر در مطلبی با عنوان اسلام هراسی یک بیماری است، می خوانیم:
بوهلر، بیماری اسلام هراسی را انعکاسی از احساسات برخی افراد بیان کرده و می گوید: در غرب همواره از تصرفات مسلمانان صحبت می‌شود و از تصرفات آمریکا و غربی‌ها صحبتی به میان نمی‌آید. در تاریخ اروپا از تعداد کشته‌ها قتل‌ها و غارت‌ها صحبت نمی‌شود و خشونت خود را در دیگران جستجو می‌کنند. در سال ۲۰۰۴ یک نظرسنجی توسط اینترپل انجام شد و از ۵۱۵ اتفاق تروریستی که در جهان انجام شده بود، تنها ۵ مورد به دست مسلمانان صورت گرفته بود.
بوهلر با بیان اینکه با ارائه آمار و ارقام نیز می‌توان گفت که خطر چه کسی برای جهان بیشتر است، ادامه داد ه است: در حال حاضر بیشترین کلاهک‌های هسته‌ای در آمریکا قرار دارد. کشورهای استعمارگر جهان ۱۷ درصد از کل جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، اما ۶۵ درصد از بودجه خرید تسهیلات جهان به آنها اختصاص دارد.
پیامبران الهی با هدف هدایت انسان‌ها برای نابودی دشمن درونی بشر آمده‌اند، ومن همگان را تشویق می‌کنم که به اسلام‌هراسی از این دید نگاه کنند که راه‌حل مقابله با بیماری اسلام‌ستیزی، کنترل و نابودی دشمن درونی است.

در بخش مقالات در مطلبی با عنوان اروپا باید باور کند که در آینده­ای نه چندان دور پایگاه اسلام خواهدبود ، مصاحبه ای با
نماینده شورای شهر آودنسی دانمارک تنظیم شده که می خوانیم: خداوند دین خود را جاری میکند حتی اگر دشمنان دین خدا اکراه داشته باشند و مکر کنند، اما خداوند بهترین مکر کنندگان است و مکرشان را به خودشان باز می­گرداند، اروپا باید باور کند که در آینده­ای نه چندان دور پایگاه اسلام ناب محمدی خواهدبود.

علاقمندان می توانند مطالب پیرامون اسلام هراسی را در مدخل هایی مانند اسلام ستیزی غرب، مسائل کلی مسلمانان اروپا، واکنش مسلمانان جهان به اهانت غربیها به مقدسات اسلام، ویژه نامه ها دنبال کنند.

پایگاه اسلام در اروپا به نشانی اینترنتی
http://islamineurope.ir قابل دسترسی در فضای مجازی است. /909/پ202/ع

ارسال نظرات