۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۹
کد خبر: ۸۶۶۱۷
فرمانده سپاه اردبیل:

55 کشور، حامی صدام در جنگ تحمیلی بودند

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه اردبیل گفت: در جنگ ایران و عراق، 55 کشور جهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت کردند.
دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، روز گذشته در یادواره شهدای روستای عموقین اردبیل اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس جواب دندان شکنی علیه جنگ نرم دشمنان است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این یادواره ها اعلام می کند که ملت ایران هنوز بر آرمان های امام راحل و شهدا پایبند هستند و لحظه ای ایثارگری و مجاهدت فرزندان دلیر خود را فراموش نمی کنند.

بابازاده با تاکید بر این که امروز شهدا به نماد عزت و آزادگی ملت ایران تبدیل شده‌اند، گفت: عمل به وصیت نامه شهدا، در واقع ادامه راه آن عزیزان است، شهدا سفارش اکید بر ولایت مداری دارند، بنابراین نباید از وحدت و تبعیت از ولایت غافل بود.

فرمانده سپاه اردبیل با بیان اینکه بصیرت لازمه مقابله با جنگ نرم دشمنان است، گفت: کسب بصیرت لازم برای کار فرهنگی تنها با ولایت‌مداری حاصل خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح مظلومیت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: جنگ تحمیلی سراسر درس‌ و عبرت برای ملت ایران و جهان اسلام است.

بابازاده با بیان این‌که در جنگ ایران و عراق 55 کشور جهان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از صدام حمایت کردند، گفت: در این جنگ نابرابر 35 کشور مستقیم دخالت داشتند و انواع تجهیزات غرب و شرق به سوی عراق سرازیر بود.

وی با بیان این‌که حامیان صدام امروز ذلیلانه دم از مذاکره و گسترش روابط دیپلماتیک با ایران می زنند، گفت: انقلاب اسلامی ماهیت استکبار را زیر سؤال برده و منشأ دشمنی نظام سلطه اصل اسلام و ولایت است.

بابازاده در پایان با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام صادق(ع) گفت: مکتب انسان‌ساز اسلام و شیعه هویت و جلال خود را مدیون این امام همام است./935/پ202/س
ارسال نظرات