۱۳ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۸۶۶۵۰
عضو خبرگان رهبری:

اثربخشی سفرهای استانی هیأت دولت مشهود است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این‌که سفر اول و دوم رییس جمهور برای استان آثار و برکات فراوانی به همراه داشته است، گفت: سفر سوم رییس جمهور و هیأت دولت به استان، برکات بسیار مؤثری داشته باشد.
آيت الله سيد کاظم نورمفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرکان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز در مراسم استقبال از رییس جمهور در ورزشگاه آزادی گرگان با خیر مقدم از حضور رییس جمهور به استان گفت: سفرهای استانی برای همه استان ها برکات و آثار خوبی را به همراه دارد.

وی با بیان این‌که سفر اول و دوم رییس جمهور برای استان آثار و برکات فراوانی داشته است، اظهار امیدواری کرد سفر سوم رییس جمهور و هیأت دولت به استان برکات بسیار مؤثری داشته باشد.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: استان گلستان پشت نام و ظاهر زیبای خود دارای محرومیت های فراوانی است که باید از سوی رییس جمهور و هیأت دولت حساسیت خاص و ویژه توجه شود.

وی افزود: هیأت دولت باید با حساسیت خاص و ویژه نسبت به مسائل مهم که می تواند در بخش صنعت گردشگری مورد توجه قرار گیرد توجه کنند.

نماینده ولی فقیه در گلستان ادامه داد: امیدواریم این سفر سبب شود چهره استان از نظر توسعه ای به چهره زیبایی تبدیل شود.

وی از استقبال پرشور مردم شهید پرور استان در مراسم استقبال رییس جمهور قدردانی کرد و گفت: این سفر بعد از سفر رییس جمهور به آمریکا واقع شده و این استقبال یک تعهد عملی و پرشکوه بر مواضع رییس جمهور در سازمان ملل خواهد بود./950/پ202/س
ارسال نظرات