۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۶
کد خبر: ۸۶۷۲۵
امام جمعه اندیمشک:

عملکرد نیروی انتظامی مصداق عملی فریضه نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اندیمشک نیروی انتظامی را مصداق عملی فریضه الهی نهی از منکر دانست و تلاش شبانه روزی پرسنل خدمتگزار ناجا در راستای رفع ناهنجاری‌های اجتماعی قابل تحسین و تقدیر خواند.
حجت الاسلام خدامي، امام جمعه انديمشک
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اندیمشک، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، روز گذشته در صبحگاه مشترک نیروی انتظامی این شهرستان با گرامی‌داشت هفته نیروی انتظامی، این نیرو را مصداق عملی فریضه الهی دانست و اظهار داشت: البته متأسفانه هنوز برخی ناهنجاری ها همچون خانه‌های تیمی، ساخت و توزیع مشروبات الکلی، مصادیق فحشا و بی‌بند و باری و اعتیاد در جامعه وجود دارد که ‌بایستی با تلاش بیشتر همه مسؤولان و در رأس آن ناجا، برطرف شود.

امام جمعه اندیمشک خدمات پرسنل نیروی انتظامی را خیر الامور و نوعی خلیفگی خدای متعال بر روی زمین دانست و خطاب به آنان گفت: خدمت در نیروی انتظامی بسیار طاقت فرسا و پر مشغله است و نمی توان زحمات و شب زنده داری های شما را جبران کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی اندیمشک در ادامه به ارائه راهکارهایی جهت مبارزه با فساد و وحدت رویه در برخورد با بزهکاری‌های اجتماعی پرداخت و اذعان داشت: برای  مبارزه با فساد در جامعه طرحی جامع برای مبارزه با مشکلات موجود، با محوریت نیروی انتظامی تنظیم شود.

حجت الاسلام خدامی با بیان این که نیروی انتظامی دارای شناختی جامع از اوضاع شهرستان و مشکلات آن بوده و از سوی دیگر توان‌های موجود را به خوبی می‌شناسد، تصریح کرد: با تشکیل و اجرایی‌کردن طرح جامع یاد‌شده و پس از آن انجام فعالیت‌های فرهنگی و اتمام حجت‌های لازم، نسبت به پاکسازی مناطق فساد‌زا اقدام عملی صورت گیرد.

امام جمعه اندیمشک از شهدا، ایثارگران و آزادگان به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و توان این شهرستان برای به تحقق‌ اهداف یاد شده نام برد و گفت: اندیمشک با وجود این سرمایه‌های ارزشمند باید دارای ظاهری مناسب و درخور شأن خود باشد؛ از این رو امید است با تلاش نیروی انتظامی و دیگر دلسوزان نظام این مسأله تحقق یابد./945/پ202/س
ارسال نظرات