۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۷۴۰۶
مدیر مسؤول روزنامه ایمان قم:

افتخار همیشگی مردم قم، حرکت در مسیر ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مسؤول روزنامه ایمان قم با بیان اینکه مراجع، طلاب و قمی ها همیشه در مسیر حمایت و تبعیت از ولایت فقیه ثابت قدم بوده اند، فاصله انداختن بین مراجع، نظام و رهبری را از جمله دسیسه های دشمنان عنوان کرد.
رهبر معظم انقلاب آيت الله العظمي سيد علي خامنه اي

حسین عبداللهی مدیر مسؤول روزنامه ایمان قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر قریب الوقوع مقام معظم رهبری به استان قم، گفت: قطعا سفر و حضور ایشان در این استان کشور آغازگر تحولات بسیار خوبی در حوزه علمیه قم خواهد بود.

وی با بیان اینکه دیدارهای رهبر معظم انقلاب با مسؤولان حوزه، طلاب و روحانیان و علمای حوزه های علمیه می تواند نقشه راه حوزه باشد ابراز داشت: از سویی دیگر مردم قم نیز تمام افتخارشان این است که همواره در مسیر ولایت بوده اند.

این فعال رسانه ای تصریح کرد: برای استقبال از رهبر عزیز انقلاب اسلامی در سفر به استان قم نیازی به هیچ گونه برنامه ریزی نیست و این روزها مردم و شهروندان قم برای دیدار با رهبری لحظه شماری می کنند و در هر کوی و برزن شهر، شور و شعف استقبال از آقا موج می زند.

عبداللهی با بیان اینکه مراجع، طلاب و قمی ها همیشه در مسیر حمایت و تبعیت از ولایت فقیه ثابت قدم بوده اند ابراز داشت: دشمنان نظام اسلامی درصدد هستند بین مراجع، نظام و رهبری فاصله بیندازند.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام بدانند مواضع ملت ایران، مراجع تقلید و حوزه های علمیه و روحانیت کاملا روشن و واضح است و آنها از توطئه ها و دسیسه های خود طرفی برنخواهند بست.

مدیر مسؤول روزنامه ایمان قم گفت: در مسائل داخلی و درون خانوادگی ممکن است مطالب، دیدگاه ها و انتقاداتی وجود داشته باشد، اما باید توجه داشت که که این مسائل چیزی را عاید دولت ها و رسانه های بیگانه نخواهد کرد.

این روزنامه نگار و فعال رسانه ای تصریح کرد: ما همه زیر چتر ولایت فقیه هستیم و نظرات ایشان را فصل الخطاب می دانیم و در این صورت جایی برای مانور و تبلیغات دشمنان نخواهد بود. /924/ت302/ص
ارسال نظرات