۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۸۷۴۵۴
مدیر حوزه علمیه گرگان:

اعتقاد راسخ حوزه علمیه به ولایت فقیه نقطه قوت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان با بیان این که نقطه قوت نظام اسلامی ارتباط قوی حوزه با ولایت فقیه است، تصریح کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به قم آغاز فصل جدیدی در تحول‌ حوزه‌های علمیه است.
مدير حوزه علميه امام خميني گرگان
حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیرحوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، با اشاره به درپیش بودن سفر رهبر معظم انقلاب به استان قم، این سفر را فرصت مناسبی برای حوزه های علمیه، طلاب و روحانیان دانست و گفت: سفر ایشان به هر منطقه‌ای به یقین دستاوردهای بسیاری در پی‌دارد.

وی با بیان این که سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به قم و دیدار با مراجع عظام تقلید تأثیر مستقیمی در اجرایی شدن مناسب طرح تحول در حوزه خواهد داشت، افزود: سفر تاریخی ایشان در حوزه فصل جدیدی را در تحول‌های حوزه‌های علمیه ایجاد خواهد کرد.

حجت الاسلام ملکی به نقش مراجع عظام تقلید در اجرایی شدن مناسب طرح تحول در حوزه اشاره کرد و با تأکید براین که تقویت همراهی مراجع عظام تقلید نقش بسیار تأثیر گذاری در تسریع اجرایی کردن طرح تحول حوزه ایفا خواهد کرد، بیان داشت: اجرایی شدن طرح تحول در حوزه موجب تحول در نظام اسلامی خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان با اشاره به این که مدیریت جدید حوزه علمیه تلاش های بسیاری را به منظور تسریع در اجرایی شدن طرح تحول در حوزه انجام داده است، خاطرنشان کرد: اگر این تلاش ها با پشتوانه اجرایی و مالی مناسبی همراه باشد، اجرای این طرح با سرعت بیشتری روبه‌رو خواهد شد.

حجت الاسلام ملکی طرح تحول در حوزه را مهم‌ترین مطالبه علما، بزرگان حوزه و طلاب دانست و ادامه داد: امروز همه بزرگان حوزه باید برای اجرایی شدن دقیق این طرح که مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است، به میدان بیایند و مطالبه رهبری انقلاب در مقوله تحول، دغدغه همه بزرگان حوزه است.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان در بخش دیگری از سخنان خود به خشم عناصر ضد انقلاب در آستانه سفر رهبر معظم انقلاب به قم اشاره کرد و ادامه داد: این گونه موضع گیری های خصمانه رسانه های ضد انقلاب همواره در عمر سی ساله انقلاب اسلامی ایران وجود داشته و تنها موجب وحدت و همدلی ملت ایران شده است.

حجت الاسلام ملکی با بیان این که نقطه قوت نظام اسلامی ارتباط قوی حوزه با ولایت فقیه است، تصریح کرد: همان گونه که شاهد هستیم، مدتی عناصر ضد انقلاب و رسانه های بیگانه این نقطه اساسی را هدف گرفته اند و با تبلیغات سوء در این خصوص قصد تضعیف این جایگاه و ضربه زدن به آن را دارند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان با تأکید براین که مراجع تقلید در زمان امام راحل پشتیبان ایشان بودند و در زمان کنونی  نیز حامی و پشتیبان رهبرمعظم انقلاب اسلامی هستند، بیان داشت: مراجع تقلید اعتقاد راسخ به حمایت از ولایت فقیه و نظام اسلامی دارند و به یقین تلاش رسانه‌های بیگانه در این خصوص تنها سیاه‌نمایی است و همواره با شکست روبه‌رو شده است./950/ت302/س
ارسال نظرات