۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۷۴۹۱
مدیر خانه مطبوعات قم:

شور و شعف مردم قم برای سفر مقام معظم رهبری به اوج رسیده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر خانه مطبوعات قم، سفر مقام معظم رهبری به قم را بسیار مهم خواند و حال و هوای مردم این شهر و حوزه های علمیه را به منظور استقبال از ایشان بسیار شور انگیز و وصف نشدنی خواند.
حسين محمدرضايي
حسین محمدرضایی، مدیر خانه مطبوعات قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: مردم شهر مقدس قم همواره در تبعیت از ولایت پیشگام بوده اند و سفر مقام معظم رهبری به این شهر با دستاوردها و برکات بسیاری همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم استان قم از مقتدا و رهبر عزیز خود استقبالی بیادماندنی خواهند داشت گفت: امروزه دشمنان نظام اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن حضور تاریخی و بیادماندنی مردم قم در استقبال از رهبری، دست به توطئه و نقشه ای می زنند.

این روزنامه نگار قمی ابراز داشت: آنها برای تحقق این امر، دست به هر کاری زده و با بکارگیری همه توان رسانه ای و تبلیغاتی خود تصور می کنند می توانند حضور مردم را کمرنگ کنند.

مدیر خانه مطبوعات قم تاکید کرد: دشمنان ما ملت ایران را نشناخته اند، اقدامات خصمانه آنها نه تنها خللی در عزم و اراده ملت در استقبال بی نظیر از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی نخواهد داشت، بلکه شوق و اشتیاق مردم را برای حضور در مراسم استقبال از سکاندار انقلاب اسلامی مضاعف خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از حوزه های علمیه تصریح کرد: حوزویان به عنوان هادیان و مصلحان راستین جامعه، رسالتی بس سنگین و سترگ را عهده دار هستند و باید رسالت خود را به خوبی در برهه ها و عرصه های مختلف ایفا کنند.

این فعال رسانه ای گفت: در حال حاضر و با توجه به شرایط فتنه سال گذشته، رسالت روحانیت و حوزویان در هدایت و روشنگری و بصیرت دهی به جامعه دوچندان شده است و حوزویان باید هوشیارتر از همیشه رسالت و تکلیف خود را بدانند.

وی اظهار داشت: بحمدلله به دلیل حضور مرجعیت بیدار و آگاه و وجود علمای بزرگ و فضلایی دانا و طلابی فهیم، همیشه این مسؤولیت به خوبی انجام شده است، اما با توجه به شرایط فتنه وظیفه آنان به مراتب حساس تر و سنگین تر شده است.

مدیر خانه مطبوعات قم بیان داشت: امروز جریان فتنه و فتنه گران با غبارآلود کردن فضای فتنه، به دنبال ایجاد شک و شبهه در اعتقادات مردم هستند، بیداری حوزویان در این راستا و در کنار مردم قرار گرفتن می توان نقش بسزایی در خنثی کردن نقشه های دشمنان و بدخواهان داشته باشد.

وی با اشاره به توطئه ها و جوسازی های محافل بیگانه و ضد انقلاب در خصوص سفر رهبری به شهر مقدس قم ابراز داشت: به هر میزان خصومت دشمنان فزونی یابد، هوشیاری و بیداری ملت ما نیز افزایش خواهد یافت.

محمدرضایی بیان داشت: مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و علمای اعلام، هدف و تدبیری جز سربلندی نظام مقدس اسلامی ندارند و همه می دانند که سربلندی نظام اسلامی مرهون حاکمیت ولایت فقیه و مدیریت های امام راحل، مقام معظم رهبری و ایستادگی مراجع تقلید و رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

وی با بیان اینکه قمی ها و حوزویان خود را برای استقبالی باشکوه از مقام معظم رهبری آماده می کنند افزود: اعلام خبر حضور و تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم شور و اشتیاق بسیار خاصی در بین اقشار مختلف مردم ایجاد کرده است و قم آماده حضور آقا است. /924/ت302/ص
ارسال نظرات