۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۸۷۵۱۷
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی:

اطاعت از ولی فقیه، بهترین نوع استقبال از رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم، سفر مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: قمی ها با استقبال پرشور خود از ولی امر مسلمین، عبدالله بن اُبی ها را دق مرگ خواهند کرد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم، سه شنبه شب در جمع اصولگرایان استان قم، با اشاره به سفر هفته آینده مقام معظم رهبری به استان قم اظهار داشت: برای سفر مقام معظم رهبری به استان قم باید خود را از هر جهت آماده کنیم.

وی با بیان اینکه قم در روایات اسلامی از جایگاه و موقعیت بسیار ویژه و خاصی برخوردار است ابراز داشت: قم حرم اهل بیت(ع) و شهر فقه و فقاهت است، قمی اصیل کسی است که مدافع مکتب اهل بیت(ع) باشد ولو اینکه در ظاهر متولد شهر قم نباشد.

قمی ها با استقبال پرشور از رهبری، عبدالله بن اُبی را دق مرگ خواهند کرد

امام جمعه قم، سفر رهبر عزیز انقلاب اسلامی به این شهر مذهبی را از جهات مختلف حائز اهمیت و دربردارنده برکات و دستاوردهای بسیار فراوان دانست و تاکید کرد: ان شاء لله همه در این حرکت پرشتاب و پر ارزش سلایق شخصی و منیت ها را کنار خواهیم گذاشت.

وی با ذکر استقبال مردم مدینه از پیامبر گرامی اسلام تصریح کرد: باید همانگونه که جریان های اجتماعی مدینه در استقبال از رسول الله(ص) سلایق شخصی خود را کنار گذاشته به یک سلیقه رسیدند، در استقبال از ولی امر مسلمین نیز این گونه باشد.

امام جمعه قم گفت: در زمان پیامبر گرامی اسلام، برخی از خانه ها و افراد دوست نداشتند که ایشان به مدینه بیایند، چون که می خواستند خودشان رییس باشند و از این رو نتوانستند غیظ و خشم خود را کتمان و پنهان کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ابراز داشت: ان شاء الله مردم انقلابی و متدین قم پرشور و باشکوه به استقبال نائب امام عصر(عج ) مقام معظم رهبری خواهند رفت و عبدالله بن اُبی را دق مرگ خواهند کرد و مؤمنان و مسلمانان را شاد و مسرور خواهند ساخت.

وی اطاعت و تبعیت از ولی فقیه را بهترین نوع استقبال از مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: ما باید از هر جهت خود را برای استقبال از رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده کنیم و مسؤولان شهر نیز باید سعی کنند در هر بخشی به فکر عمران و آبادانی مادی و معنوی شهر باشند و از این موقعیت پیش آمده برای توسعه و آبادانی این شهر مقدس بهره بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه سفر حضرت آیت الله خامنه ای به استان قم، سفری پرخیر و برکت خواهد بود به توطئه ها و جوسازی های محافل ضد انقلاب و بیگانه در خصوص سفر ایشان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری می خواهند سفری به شهر مقدس قم داشته باشند، اما دنیای استکبار ماتم گرفته و این موضوع نشانگر اهمیت این سفر است.

در پی سفر رییس جمهور به لبنان، رژیم صهیونیستی ماتم گرفته است

استاد حوزه علمیه قم، همچنین به آمادگی مردم لبنان برای استقبال باشکوه از رییس جمهور اشاره کرد و عنوان داشت: به دنبال سفر رییس جمهور به کشور لبنان، در منطقه زلزله ای رخ داده و رژیم غاصب اسرائیل ماتم گرفته است و مؤمنان و مستضعفان دنیا خوشحال شده اند. /924/پ202/ج
ارسال نظرات